Gå til innhold

Ett litt spesielt kabinett prosjekt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har du vannkjøling ?

wtf: hvor er hovedkort plata ? :dontgetit:

5553725[/snapback]

Hehe, Har ikke vannkjøling nei. Men alt kan skaffes vettu.

Og hovedkort plata holder jeg i hånda nå. Tok den bare ikke med på bildet.

Takk for svarene hittil. Må si det med barskap hadde vært tøft. Er vel ingen som forventer at det er det når de ser det stakkars slitne kabinettet mitt. :thumbup:

Katarn

Lenke til kommentar
Vel.. Hehe, Nå blei det til at det skulle bli ett barskap med to hyller. Så da blir det vel mest sannsynlig flytende væske på flaske som skal oppbevares der ;)

5561853[/snapback]

Du burde vel ha noe kraftigere kjøling enn bare vann inni der da da. Eller, kjør vann og hold drikket helt passe kaldt.

Det skal nevnes at jeg ikke har peiling på vannkjøing, so please correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar

Kabinettet er Aopen som nevnt og heter noe med 8 husker husker jeg svakt. Var en bråkebøtte av natur så jeg skjønner ikke hvorfor du har holdt ut med det..men lykke til (jeg hadde kanskje gjemt et par reserveflasker fra kjerringen i det)

Ville jo egentlig nevne at om du vil leve i fortiden så værsågod, hadde hellere sett fremover og fikset på det nye du må ha anskaffet deg..

Enigmah

Endret av Enigmah2
Lenke til kommentar
Kabinettet er Aopen som nevnt og heter noe med 8 husker husker jeg svakt. Var en bråkebøtte av natur så jeg skjønner ikke hvorfor du har holdt ut med det..men lykke til (jeg hadde kanskje gjemt et par reserveflasker for kjerringen i det)

Enigmah

5563519[/snapback]

Har andre lyder som overdøver pc'n så det har jeg aldri sett på som noe problem! :) Blir spilt endel muskk her.

Takk for info om kabinettet. Visste det ikke selv engang.

Katarn

Lenke til kommentar
Ville jo egentlig nevne at om du vil leve i fortiden så værsågod, hadde hellere sett fremover og fikset på det nye du må ha anskaffet deg..

5563519[/snapback]

Har absolutt ingen planer om å gjøre det nye kabinettet mitt om til ett barskap. Den skal være som den er med pc komponenter! ;)

Katarn

Lenke til kommentar

Barskap er tøft. Men gud, perfekt og modde det! Lakke det svart, Ta av frontdekselet og ærstatte det med en metallplate som du pusser, så setter du inn plexiglass i døra og monterer blåe neonlys. Plexiglass på begge sidene er jo også ett alternativ. Eller bruke halve som et barskap, og halve til pc. Et hav med muligheter der, Katarn! ...skulle ønske det var mitt :love:

Lenke til kommentar
Barskap er tøft. Men gud, perfekt og modde det! Lakke det svart, Ta av frontdekselet og ærstatte det med en metallplate som du pusser, så setter du inn plexiglass i døra og monterer blåe neonlys. Plexiglass på begge sidene er jo også ett alternativ. Eller bruke halve som et barskap, og halve til pc. Et hav med muligheter der, Katarn! ...skulle ønske det var mitt :love:

5566997[/snapback]

Mulighetene er mange ja :)

Problemet mitt er bare å finne ut hva.

Takk for hjelpen. Mange gode idèer der. Og fargen blir nok svart ja! :thumbup:

Neonlys på ett minimum isåfall.

Hva er best å kutte metall med?

Katarn

Lenke til kommentar

Sett inn masse forskjellige spilmaskiner ++;D Du har god plass ;)

Ps2

Game Cube

X-box

bar for morroskyld;p

Eller du kan integrere den i en tv-benk, er noen som har gjort det før, litt fansy ;) Husker ikke hvem eller hvor det var, men var her et sted!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...