Katarn Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Nå sitter jeg her å ser på mitt gamle kabinett. Problemet er at jeg ikke har hjerte til å kaste det! Derfor trenger jeg hjelp av dere til å finne ut hva jeg skal gjøre med det! Det skal ikke bli satt opp som noen ny pc, men som ett "møbel". Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med det? Bok/Cd/Dvd-hylle? Barskap ? Det måler 42x20x60 (LxBxH) Katarn Edit: Kabinettet viste seg å være ett AOpen HX08 Endret 15. februar 2006 av Katarn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Først og fremst kan du begynne med å nevne hvilket kabinett det er snakk om. Deretter kan du poste bilder av det slik at folk rundt omkring her får en idê om hva som er mulig å gjøre med det. mvh Lenke til kommentar
Katarn Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Merket er jeg veldig usikker på. Det er et anonymt kabinett fra 1999. Ganske høyt. Problemet er at det er så og si merkeløst bortsett fra Pentium 3 merket forran. Bilder: Katarn Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 du kan bruke det som søppeldonk hahaha Lenke til kommentar
spyro Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Den var jaggu ikke dårlig, gjør det. Lenke til kommentar
Katarn Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 du kan bruke det som søppeldonk hahaha Hehe, vel.. Det har jeg allerede nok av. Orker ikke tanken på å måtte tømme en til. Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 du kan bruke det som søppeldonk hahaha 5541335[/snapback] Enig, siden den ligner litt på deg! Lenke til kommentar
Katarn Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Hadde satt pris på noen nye forslag og. Søplebøtte er notert! Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 søppel bøtte syns nu jeg er det eneste du kan bruke d fæle kabinette til... ville ikke akkurat hadd den hengt opp på veggen min:P Lenke til kommentar
Katarn Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Kan jo gi den en liten face lift da Jeg bare greier ikke kaste det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) gi den til det lokale museum og krev en livstidsbillett for det da kan du jo besøke kabinettet ditt hver uke uten å ha det hjemme Endret 3. februar 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Bare modde det for morro skyld.. Kan jo bli bra også.. Lakke det, sette inn plexi osv... Lenke til kommentar
Katarn Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Finnes desverre ikke noe museeum her jeg bor. Bare søppeldynge og det er uaktuelt! Hmm.. Vanskelig sak dette her. Lenke til kommentar
Damination Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 det der er jo et konge kabinett å modde ! ser allerede et hav av fete ting du kan gjøre med det ! sykt digg om jeg hadde hatt et sånn oxo Lenke til kommentar
Katarn Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 det der er jo et konge kabinett å modde !ser allerede et hav av fete ting du kan gjøre med det ! sykt digg om jeg hadde hatt et sånn oxo 5547877[/snapback] Kan la meg få ta del i havet ditt da? Hva mener du jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
kimzor Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Plexi glass Svart / Rød Metallic lakk Neons vifter. Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det er et Aopen kabinett. Lag masse små vinduer i sidene så vil den ligne på en blokk, så kan alle action figurene dine bo i den :!: Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Lag masse små vinduer i sidene så vil den ligne på en blokk, så kan alle action figurene dine bo i den :!: 5553375[/snapback] :!: Og lakk det svart eller grått (Så det vil se ut som en skyskraper) så masse gule lys i den.. Lenke til kommentar
Damination Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) har du vannkjøling ? wtf: hvor er hovedkort plata ? Endret 5. februar 2006 av Damination Lenke til kommentar
Biler_noen? Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Du kan jo alltids lage barskap da.. eller DVD hylle elns.. :O enda en ide.. du kan lage "gaming senter" sette inn en ps2 og x-box å noen spill åsså plass til kontrollene.. det hadde vært fett. mvh pus Endret 5. februar 2006 av Biler_noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå