S1rre Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Etter at mitt nye skjermkort kom, så har det blitt betraktelig mye varmere i mitt kabinett.. Jeg har brukt opp alle plassene som er til vifter.. Skjermkortet ligger på 58grader når jeg gjør så sei ingen ting.. Så er det mulig å sette opp farten til skjermkort vifta? Slik at den kjøler mer?.. Jeg prøvde Ati tool ellerno, men får det ikke til å funke :S EDIT: Kanskj en ide å skrive skjermkorte .. x1900xt Endret 31. januar 2006 av S1rre Lenke til kommentar
Patz Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 En mulighet er vel å sette den rett på 12v manuelt, eventuelt en viftestyring i mellom. Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Har du mulighet til å oppgradere en kabinettvifte til en som flytter større mengder luft vil det være en av de rimeligste løsningene om du er nødt til å invester i noe. Se også om du kan omrokkere på ledninger/komponenter for å få bedre luftflyt gjennom kabinettet. Endret 1. februar 2006 av squabbish Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 takker for svar .. Skal se hva jeg får til =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå