834HF42F242 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Antall innlegg for off-topic er trukket fra innleggstelleren. Det er greit nok, men jeg synes antall innlegg i off-topic godt kan stå i parantes på selve profilen. Hvorfor skal vi ikke få vite den statistikken også? Det vil ikke trigge folk til å "jukse" med telleren i telletråder, da folk som ser på profilen skjønner at off-topic-innlegg ikke er av samme substans. Jeg er veldig nysgjerrig på hvor mange innlegg jeg egentlig har, og antar mange andre er det også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Antall innlegg for off-topic er trukket fra innleggstelleren. Det er greit nok, men jeg synes antall innlegg i off-topic godt kan stå i parantes på selve profilen. Hvorfor skal vi ikke få vite den statistikken også? Det vil ikke trigge folk til å "jukse" med telleren i telletråder, da folk som ser på profilen skjønner at off-topic-innlegg ikke er av samme substans.Jeg er veldig nysgjerrig på hvor mange innlegg jeg egentlig har, og antar mange andre er det også. 5530650[/snapback] Du vil vel få denne statistikken opp når du går inn på profilen din, og under den delen der det står "Most active in" og bak den kategorien så er det ei pil. Trykker du på den vil du få opp en liste slik som dette, eller er det noe annet du mener? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Mener egentlig at i parantes kan det stå det totale antallet innlegg inkludert de som er trukket fra for off-topic-delen. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hvorfor? Nå har jo du fått vite at du faktisk kan se hvor mange innlegg du egentlig har, og det har du alltid kunne sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg