Gå til innhold

Antall innlegg i profilen

Anbefalte innlegg

Antall innlegg for off-topic er trukket fra innleggstelleren. Det er greit nok, men jeg synes antall innlegg i off-topic godt kan stå i parantes på selve profilen. Hvorfor skal vi ikke få vite den statistikken også? Det vil ikke trigge folk til å "jukse" med telleren i telletråder, da folk som ser på profilen skjønner at off-topic-innlegg ikke er av samme substans.

Jeg er veldig nysgjerrig på hvor mange innlegg jeg egentlig har, og antar mange andre er det også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Antall innlegg for off-topic er trukket fra innleggstelleren. Det er greit nok, men jeg synes antall innlegg i off-topic godt kan stå i parantes på selve profilen. Hvorfor skal vi ikke få vite den statistikken også? Det vil ikke trigge folk til å "jukse" med telleren i telletråder, da folk som ser på profilen skjønner at off-topic-innlegg ikke er av samme substans.

Jeg er veldig nysgjerrig på hvor mange innlegg jeg egentlig har, og antar mange andre er det også.

5530650[/snapback]

Du vil vel få denne statistikken opp når du går inn på profilen din, og under den delen der det står "Most active in" og bak den kategorien så er det ei pil. Trykker du på den vil du få opp en liste slik som dette, eller er det noe annet du mener?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...