simenstene Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Har nå fått alle delene på plass i den nye server pcen min, Men når jeg skulle starte den kom jeg til "hovedmenyen" bare...Kommer meg bare ikke inn på BIOS! Jeg har koblet til tastaturet og trykker på DEL, men det funger ikke. Eneste som sjer er at med en gang jeg starter pcen lyser det en gang i alle lysene (Som det alltid skal gjøre). Det er ikke noe med tastaturet...Jeg har også prøvd og bytte mellom mus og tastatur. Noen som kan hjelpe meg? Mvh Simen Stene Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Kan hende du skal bruke en annen knapp for å komme inn i bios på hovedkortet ditt? Kanskje F2? Når du starter maskina står det "press ... to enter setup" eller noe lignende nederst på skjermen som forteller hvilken knapp du skal bruke. Hvilken "hovedmeny" mener du? Der du velger hvilket operativsystem som skal starte? Lenke til kommentar
simenstene Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Har nå fått alle delene på plass i den nye server pcen min, Men når jeg skulle starte den kom jeg til "hovedmenyen" bare...Kommer meg bare ikke inn på BIOS! Jeg har koblet til tastaturet og trykker på DEL, men det funger ikke. Eneste som sjer er at med en gang jeg starter pcen lyser det en gang i alle lysene (Som det alltid skal gjøre). Det er ikke noe med tastaturet...Jeg har også prøvd og bytte mellom mus og tastatur. Noen som kan hjelpe meg? Mvh Simen Stene 5530609[/snapback] har prøvd med alle trykket ned alle tastene Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hvilken meny er det du kommer til? Meny for windows? Linux? En cd? Lenke til kommentar
tukols Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det skal være ps2 mus/tastatur............ Hilsen tukols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå