And1Baller Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Tingen er at jeg har fått dilla på Bleach, Naruto og Rurouni Kenshin. Jeg er ganske sikker på at Bleach selges som Manga (correct me if I'm wrong), men gjør de andre to det ? Og hvor får jeg kjøpt Manga? Får jeg kjøpt Bleach og de andre seriene på Outland? Endret 1. februar 2006 av And1Baller Lenke til kommentar
akarno Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Yup, det skal nok gå! Jeg har kjøpt endel bleach på outland faktisk. De hadde også endel naruto der, samt mange andre 'kjente' serier (love hina etc) Endret 1. februar 2006 av Icluz Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Minst 90% av tilfellene kommer anime fra en populær manga, siden manga er billigere å lage enn anime, og derfor venter de med anime av samme serie. Så ja, det skal finnes manga til "alle" anime'er men om de er å få i Norge, det er spørsmålet vil jeg tro. Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 har du sett på Avalon? De har en del manga og anime der Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 All manga jeg har er kjøpt på Outland. og ja, det er inklusive Bleach. Outland er konge når det gjelder utvalg av manga Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Men er det på norsk eller engelsk på Outland ? Vil ha det på engelsk. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Engelsk selfølgelig. I hvertfall alt jeg har sett. Importert fra USA eller noe tror jeg. Lenke til kommentar
steffler Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Tingen er at jeg har fått dilla på Bleach, Naruto og Rurouni Kenshin.Jeg er ganske sikker på at Bleach selges som Manga (correct me if I'm wrong), men gjør de andre to det ? Og hvor får jeg kjøpt Manga? Får jeg kjøpt Bleach og de andre seriene på Outland? 5530571[/snapback] sjekk kiosker, rema selger noe manga og anime serier som ONE-PIECE, dragonball z Lenke til kommentar
Momochi_Zabuza Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Du skal vite det at MANGA Mania er forsvunnet fra butikkene Nå er det bare Shonen Jump og flere Kjøp japanske serier på Narvesen. Har alltid dær Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 narvesen har noe utvalg ja, men det er ofte begenset til ranma/one piece/dragonball z. Ellers så er nok outland best. De har det aller aller meste og det de ikke har kan du få dem til å importere Vi har desverre ikke outland her oppe i bodø men fantasybutikken her, underholdningsmagneten, de får alt tilsendt fra outland så det er omtrentlig det samme utvalget.. Lenke til kommentar
Momochi_Zabuza Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 narvesen har noe utvalg ja, men det er ofte begenset til ranma/one piece/dragonball z. Ellers så er nok outland best. De har det aller aller meste og det de ikke har kan du få dem til å importere Vi har desverre ikke outland her oppe i bodø men fantasybutikken her, underholdningsmagneten, de får alt tilsendt fra outland så det er omtrentlig det samme utvalget.. 5852317[/snapback] Her i troms er det ikke noe serlig med outland nei. Skulle ønske jeg bodde i sør igjen, for da kunne jeg skaffa meg allt som jeg har sååå lyst på som outland har Lenke til kommentar
Amento Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Det som selges i normale butikker er: Shonen jump - norsk Dragonball - norsk Yu-Gi-Oh! - norsk One Piece - norsk diverse andre småserier Avalon og Outland har det meste av manga'er og anime'er. De selger flest manga'er på engelsk, men har noen på norsk også. Avalon og Outland er vel omtrent de eneste stedene som virkelig selger anime og manga i Norge... For dårlig... EDIT: Glemte Ranma Og BTW, hvis noen ikke vet det så har både avalon og outland hjemmesider som det går ann å bestille fra... Endret 4. april 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Avalon og Outland. Ellers finner jeg det meste hos de litt stórr Narvesen-kioskene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå