andrz Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Jeg skal ha den beste Sony Ericsson, men hvem er det?? Den må ha kamera, 3G og blåtann! Den beste, uansett pris.. Endret 31. januar 2006 av andrz Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 SE har vel ikke akkuratt så mange 3G mobiler vell? jeg veit bare om Z1010 og W900i og W900i er jo utrolig bra da ^^ Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 W900i er den beste til nå. Men det er like greit å kjøpe en w800i (bortsett fra viss du MÅ ha 3G, da). link: https://prisguiden.no/product.php?product_id=39026 lykke til med ny telefon Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 K600 har også 3G, hvis det er kravet. Lenke til kommentar
andrz Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Ok.. takk... Men hvilken er den beste business-telefonen?? Er det fortsatt W900i? Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 SE har ingen ordentlige businessmobiler på markedet for tiden. De får dog P990i etter hvert, som sannsynligvis kommer i mars eller rundt den tiden. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Å handle etter den mest avanserte er mildt sagt litt dumt. Prøv heller en som passer ditt krav. Hvorfor sier jeg dette tenker du kanskje - Jo. Se på Pxxx serien til Sony Ericsson: Knallbra telefoner til sitt bruk, men ærligtalt så kan touchscreen og Symbian både være tungvindt for visse og også tregt. Også er disse telefonene langt større enn andre SE telefoner. For noen er det ingen vei utenom fordi de trenger den funksjonaliteten Pxxx kan tilby, men andre blir nok mer fornøyd med en K600. Håper du skjønner tegninga og tenker deg litt om før du evt. drar den helt ut og kjøper en P990i til over dobbel pris av en k600.... (Ikke misforstå, du blir sikkert fornøyd; har selv seriøse planer om anskaffelse av den telefonen, men vet fra tidligere erfaring at den kan være litt tung i dagligdags bruk ) Bedre å kjøpe en telefon som passer deg enn en som bare er overkill Endret 1. februar 2006 av Remerser Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg skal ha den beste Sony Ericsson, men hvem er det?? Den må ha kamera, 3G og blåtann! Den beste, uansett pris.. 5530561[/snapback] Hadde jeg hvert deg ville jeg venti til Sony Ericsson P990 kommer ut!! Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg ville og venta til P990 kommer ut...!! Men hvis du absolutt må ha den råeste SE telefonen akkurat nå, ville jeg anbefalt W900i, men Remerser sier, så må man ikke handle telefon etter hvor bra den er. Tenk først etter hva man trenger, av funksjoner etc.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Personlig synes jeg min W900i er råest på størrelse og vekt. Men for all del, forstår at folk kan være uenige. Lenke til kommentar
nully Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Personlig synes jeg w900i er den første telefonen som i en og samme dings tilfredsstiller dagligdagse krav til telefon, mp3-spiller og kamera. Som bonus får man 3g og meget god video. Størrelsen er vel et problem for de som synes det er et problem. De som vurderer den ut i fra et proffbehov leter på feil sted. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 SE gir ut nye telefoner på tirsdag 28 februar, kanskje noen nye godbiter kommer på markdet da Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Du mener lanserer, og vente mange mnd før den lanseres på det Norske markedet? Uansett som mange allerede har påpekt allerede så er W900i en ganske rå mobil som finnes idag, eneste ulempen er størrelsen men om du klarer å leve med det så syns jeg du bør ta den. Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Rakib: Det er langt flere ulemper med W900i enn prisen og størrelsen. Treghet, dårlig grensesnitt, og andre irriterende småting er i hvert fall mitt inntrykk av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå