Gå til innhold

Hvilken Sony Ericsson telefon er best!?

andrz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å handle etter den mest avanserte er mildt sagt litt dumt. Prøv heller en som passer ditt krav. Hvorfor sier jeg dette tenker du kanskje - Jo. Se på Pxxx serien til Sony Ericsson: Knallbra telefoner til sitt bruk, men ærligtalt så kan touchscreen og Symbian både være tungvindt for visse og også tregt. Også er disse telefonene langt større enn andre SE telefoner. For noen er det ingen vei utenom fordi de trenger den funksjonaliteten Pxxx kan tilby, men andre blir nok mer fornøyd med en K600.

Håper du skjønner tegninga og tenker deg litt om før du evt. drar den helt ut og kjøper en P990i til over dobbel pris av en k600.... ;) (Ikke misforstå, du blir sikkert fornøyd; har selv seriøse planer om anskaffelse av den telefonen, men vet fra tidligere erfaring at den kan være litt tung i dagligdags bruk :))

Bedre å kjøpe en telefon som passer deg enn en som bare er overkill ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Jeg ville og venta til P990 kommer ut...!!

Men hvis du absolutt må ha den råeste SE telefonen akkurat nå, ville jeg anbefalt W900i, men Remerser sier, så må man ikke handle telefon etter hvor bra den er. Tenk først etter hva man trenger, av funksjoner etc..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Personlig synes jeg w900i er den første telefonen som i en og samme dings tilfredsstiller dagligdagse krav til telefon, mp3-spiller og kamera. Som bonus får man 3g og meget god video. Størrelsen er vel et problem for de som synes det er et problem. De som vurderer den ut i fra et proffbehov leter på feil sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...