zoiqio Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Sliter med å velge psu til systemet mitt, har tenkt på Mist 500watt og hiper 580. Den skal brukes til opteron 146 klokket og 78gt i sli, samt 3 sata disker og noe annet små snacks. Har best magefølelse på Misten (særlig med støynivå, da jeg prøver å holde dette så lavt som mulig), men er litt usikker om den holder til gt korta. Endret 1. februar 2006 av zoiqio Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det holder i massevis. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Har Mist'en selv... 5 disker + 2xDVD skriver+leser og 1 Gainward 7800GTX på et ASUS Premium HK samt et X-Fi Fatality lydkort og en x2 4800+ CPU. Funker som en drøm, og er stille! Edit: Vurderte Hiperen selv, mest pga. valgfriheten med kablene, men så fikk jeg allikevel brukt for nesten alle! Endret 1. februar 2006 av trn100 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Fikk Hiperen i hus i går og jeg må få sagt at jeg ikke klarer å høre den på 1 m avstand. Kanskje en fordel med 80w og avtagbare kabler til samme pris hvis begge er så godt som lydløse? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Helt klart, og liten tvil om Hipern er bra! Hadde imidlertid et annet problem med den, og det var byggemålene med pluggene bak i mitt Lian-Li V1000 kabbis. Rommet var rett og slett litt for lite, ellers så hadde nok jeg også fremdeles vært i villrede Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg har Hiper 580, og når jeg overklokker min 3200+ til 2500 MHz med 1,55v begynner den minste viften i PSUen å bråke ganske merkbart etter noen minutter med Prime 95 eller andre CPU-belastende programmer. Jeg skulle ønske jeg hadde kjøpt noe annet, men nå er jeg lei av å bytte ut deler :/ Lenke til kommentar
zoiqio Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Har lest mye bra om OCZ Powerstream psu'ene, men det ser ut som ingen selger dem her inorge Noen som kanskje vet om en svensk webshop ellerno der de selges ? Eneste jeg finner er modstream'en, men 28a på 12 railen blir nok litt lite til sli :/ Endret 2. februar 2006 av zoiqio Lenke til kommentar
spyro Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Den misten er konge, den er stillere enn hiperen, men det er bare 4db eller noe sånt, og om du vil ha avtagbare kabler så er den jo konge den også. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Ellers finnes jo også Mist'en med avtagbare kabler og kan leveres i 600W utførelse Ikke helt billig og kablene kommer i tillegg, men om man vil ha det beste: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...E12CF&mcat=c345 Endret 3. februar 2006 av trn100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå