Gå til innhold

PSU til 78gt i SLI

Anbefalte innlegg

Sliter med å velge psu til systemet mitt, har tenkt på Mist 500watt og hiper 580.

Den skal brukes til opteron 146 klokket og 78gt i sli, samt 3 sata disker og noe annet små snacks.

Har best magefølelse på Misten (særlig med støynivå, da jeg prøver å holde dette så lavt som mulig), men er litt usikker om den holder til gt korta.

Endret av zoiqio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Mist'en selv... 5 disker + 2xDVD skriver+leser og 1 Gainward 7800GTX på et ASUS Premium HK samt et X-Fi Fatality lydkort og en x2 4800+ CPU.

Funker som en drøm, og er stille! :)

Edit: Vurderte Hiperen selv, mest pga. valgfriheten med kablene, men så fikk jeg allikevel brukt for nesten alle! :)

Endret av trn100
Lenke til kommentar

Helt klart, og liten tvil om Hipern er bra! Hadde imidlertid et annet problem med den, og det var byggemålene med pluggene bak i mitt Lian-Li V1000 kabbis. Rommet var rett og slett litt for lite, ellers så hadde nok jeg også fremdeles vært i villrede :)

Lenke til kommentar

Jeg har Hiper 580, og når jeg overklokker min 3200+ til 2500 MHz med 1,55v begynner den minste viften i PSUen å bråke ganske merkbart etter noen minutter med Prime 95 eller andre CPU-belastende programmer. Jeg skulle ønske jeg hadde kjøpt noe annet, men nå er jeg lei av å bytte ut deler :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...