haalo Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg opplevde for en stund siden at tastaturet mitt tok kvelden :'(. Så jeg måtte bruke det gamle trådløse (*grøss*) tastaturet, som bruker USB. Jeg har i det siste testet et par tastaturer som virker fint på andre maskiner, men ikke på min. Fellestrekket mellom disse er at alle bruker PS2-porten. SÅ jeg har kommet frem til at det er problemet. Tastaturet jeg sikler over er PS2, så det er et problem. Hovedkortet mitt er AOpen AX4B-533. Hva tror dere er mulighetene? Skaffe seg en eller annen form for adapter, eller? Lenke til kommentar
Damination Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 du får jo sån "adapter" som gjør om ps2 til usb det burde fikse biffen Lenke til kommentar
haalo Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Får vel gjøre det da... noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Her f.eks. : Clas Ohlson Syntes kanskje det var litt dyrt. Jeg ville heller spytta i de ekstra pengene i et annet tastatur som har usb. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 USB-tastaturer som opfyller mine krav. Det var ikke stort å velge mellom... Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Das Keyboard er jo skikkelig tøft Men hva med Dette? Oppfyller det kravene? Koster mindre enn usb-adapteret ihvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå