SteveVice Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Doogle: Hvorfor patcher de det for å rette på bugs hvis det ikke er noen da?Jaja, utenom for å implementere "nye funskjoner" da. Har ingenting imot MS jeg! 5534487[/snapback] Han sa han ikke har merket noe som helst som kan kategoriseres som "bugs"... han sier ikke at det ikke eksisterer noen dypt inne i systemet som man knapt merker. Men det denne patchen gjorde var å rette på noe med savegames... ikke Live selv. Å matche en onlintjeneste som Live blir nok vanskelig... det spørs om Sony klarer det. Det er utrolig mye som skal klaffe... 5534550[/snapback] Patchen var også hovedsaklig for å tette sikkerhetshull i konsollen og gjøre det ytterlige verre for moddere. Excelsion kommer ikke med så mye klokt uansett. Men med å matche live tjenesten, det tviler jeg på at Sony vil greie. Sony har ikke et stort online nettverk fra før, ikke på lik linje med microsoft som kan integrere mye av sine live-tjenester med ting som folk kan gjøre på pc'en sin, vi begynner bare å se litt av hva de kan gjøre nå som MSN spaces fikk sin oppdatering hvor vi kan bruke gamercards og vise frem våre siste spill, og de sier de har mye planlagt for slike ting. Det at resultater fra Xboxen kan hentes og komme direkte på nettet som i Halo 2 vil sikkert også være noe de vil utforske mer for å få et større online samfunn av laddere og tournaments. Microsoft hadde mye av dette klart, de hadde allerede msn, og integreringen av alt dette blir lettere for dem siden de er etablerte. Sony må derimot starte helt fra scratch. Vi kommer nok aldri til å se en fremtidig integrasjon mellom "Sony" Messenger og Sony Online, slik vi kan se mellom Xbox Live og MSN Messenger. Sony har bare ikke utgangspunktet for å lage slike ting. Så jeg tror Sony bare blåser røyk. "Simple leaderboards and matchmaking" kaller det Xbox Live. Hvis matchmakingen i Xbox Live er simpel så lurer jeg seriøst hva deres begrep er. Trueskill systemet er mer avansert enn Sjakkprogram sin matchmaking. Ja jeg gleder meg virkelig til å se hva Sony kommer til å gjøre. Og jeg ber alle Sony Fanboys om å huske på hva Sony har sagt nå, og så se om det står til forventningene når det en gang kommer. Jeg tror det var svært få som plugga seg inn i Matrix med PS2, og jeg ser ikke for meg at jeg ser stjerner når jeg prøver Sony sin online tjeneste i fremtiden heller Må heller ikke glemme at dette er ikke en offisiel Sony uttalelse, den eneste offisielle uttalelsen Sony har gjort er at de IKKE skal ha et sentralisert onlinesamfunn. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Men det denne patchen gjorde var å rette på noe med savegames... ikke Live selv. 5534550[/snapback] Den gjorde noe litt mer gjore den ikke? - Improvements to the Xbox Guide. - Option to retain your saved games when you delete a profile. - Increased accuracy of "last time played." - Network configuration improvements for Xbox Live® members in the Netherlands. - More detailed messaging for unreadable disk or region errors. Så litt til Live! var det, men ikke for Norske systemer. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Nå veit de jo hvordan Live! er da, så det er vel ikke noe problem å overgå det.Bare å gjøre tjenesten 'bug' fri før de lanserer den så har de jo allerede overgått de. 5533295[/snapback] JA BARE LAGE NOE BEDRE OG SÅNN! Fy faen det var en teit kommentar. Lenke til kommentar
Rævalution Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Sony har ikke et stort online nettverk fra før, ikke på lik linje med microsoft som kan integrere mye av sine live-tjenester med ting som folk kan gjøre på pc'en sin, vi begynner bare å se litt av hva de kan gjøre nå som MSN spaces fikk sin oppdatering hvor vi kan bruke gamercards og vise frem våre siste spill, og de sier de har mye planlagt for slike ting. Hva vet vi, og ikke minst du, som tydeligvis har hodet så langt opp i 360-r... at du ikke lenger kan se ut, om det. For alt vi vet kan Sony ha jobbet med noe lignende lenge. Og en ting, hvorfor er det viktig at de skal integrere Live-ting med ting du kan gjøre på PC'en din? Burde ikke alle de stilige og kule featurene dukke opp på Live? Om noen kan ha gamecardet i sitt Space, som for øvrig er en crappy tjeneste, er så lite viktig at jeg ikke skjønner hvordan det går an å nevne det som noe kult. Eneste grunnen jeg til at noen vil gjøre det er fordi man ikke har noen venner på vennelista eller er desperat etter og vise frem hvor mange poeng en har Så jeg tror Sony bare blåser røyk. "Simple leaderboards and matchmaking" kaller det Xbox Live. Hvis matchmakingen i Xbox Live er simpel så lurer jeg seriøst hva deres begrep er. Trueskill systemet er mer avansert enn Sjakkprogram sin matchmaking. Ja jeg gleder meg virkelig til å se hva Sony kommer til å gjøre. Og jeg ber alle Sony Fanboys om å huske på hva Sony har sagt nå, og så se om det står til forventningene når det en gang kommer. Igjen, hvordan vet du at Sony ikke har utviklet noe slikt? Det stemmer at MS har brukt mye tid og ressurser på å utvikle Trueskill, men det kan også Sony har gjort. De har masse penger, ressurser og nevner PS3 som ett av produktene som skal få de på rett kjøl igjen. Og ang. den siste kommentaren, ditto. Hvor er Zen of gaming? Hvor er den milliardene med brukere MS lovet oss på E3? Hvor er alle de fantastiske spillene som virkelig skulle bringe oss inn i en ny alder? Nei, det hadde du ikke noe svar på gitt. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Og ang. den siste kommentaren, ditto. Hvor er Zen of gaming? Hvor er den milliardene med brukere MS lovet oss på E3? Hvor er alle de fantastiske spillene som virkelig skulle bringe oss inn i en ny alder? Nei, det hadde du ikke noe svar på gitt. 5537888[/snapback] Tror du absolut alle spill som blir nevnt på E3 skal stå klar til lanseringen? Påstår du at Microsoft har snakket om "milliarder" av brukere? Det er 6 milliarder på jordkloden. Jeg tror det var snakk om millioner, og det er vel en plass mellom 2 og 3 millioner brukere som er koblet til Xbox Live. Og hvordan vet jeg at Sony ikke har et stort nettverk fra før? Nei, spør du meg så spør jeg deg... har du sett det noenplass? Jeg snakket om et nettverk å ha fra før å bygge opp på. Det er ikke noe du knipser frem med penger, det tar tid. Tenk bare de mange millionene og kanskje milliarder Microsoft brukte på Xbox Live til Xbox (1), og så bygget de videre på dette til Xbox 360 noe som ikke var noe som helst billigere enn å starte det opp, og du mener at Sony kan bare knipse seg frem til dette nivået med å vise litt penger? Sony, et selskap som allerede går med et dundrende underskudd. Xbox har en mye sterkere ryggrad med Microsoft enn det Playstation har med Sony. Og som sagt, det Sony har uttalt selv er at de ikke skal gå for et forent onlinesamfunn. Til vi får noen litt mer håndfaste uttalelser fra Sony så tror jeg ikke vi skal hisse oss så mye opp over at folk ikke har troen på at det kommer til å skje noe enormt på denne korte tiden det har vert mellom de sa at de ikke jobbet med et forent onlinesamfunn og nå når det kommer rykter om at de skal lage et alikevel. Xbox Live ble ikke lagd på 3-4 måneder. Så det er isåfall ikke noe som vil stå klart til lansering hvis det i det hele tatt skulle komme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg skal tørre påstå at Sony har en god jobb forran seg, isåfall - Xbox Live (inkl. Marketplace og Arcade) er vel en av de feteste featurene med 360en, så de skal jobbe hardt for at de ikke ender opp med en slags plagiat. Uansett - tiden vil vise, jeg skal uansett bare ha Revolution i tillegg til min 360. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Og ang. den siste kommentaren, ditto. Hvor er Zen of gaming? Hvor er den milliardene med brukere MS lovet oss på E3? Hvor er alle de fantastiske spillene som virkelig skulle bringe oss inn i en ny alder? Nei, det hadde du ikke noe svar på gitt. 5537888[/snapback] He he -dagens Grunnen til at Crocket ikke hadde noe svar på det er vel fordi at du stilte spørsmålet først der - og han kunne vel vanskelig svare på det før du hadde stilt det, eller? Dessuten, er vel ikke Crocket som skal svare for de tingene. Nok om det... Microsoft har så langt jeg kan se (og jeg har sett en del etter av hva de sier) aldri snakket om milliarder av brukere. Men det er noen millioner på live nå. De fantastiske spillene er der i mine øyne - dog litt få - hvilket ikke er noen bombe rett etter launch. Det er også noen heller middelmådige titler der også. Men det blir jo på en måte ganske så subjektivt hva man synes er fantastiske spill, ergo blir det vanskelig for Crocket og andre å svare for "de manglende fantastiske spillene" - rett og slett for de noen av oss synes at de er der - og mange av oss veit at flere er rett rundt hjørnet. Jeg håper virkelig at Sony greier å hoste opp et bra online system til PS3, skal jo ha den konsollen selv. Men det jeg tror en del har kicka på er all hypen angående online funksjoner til PS2 som slo så innmari feil - og da blir man jo litt skeptisk neste gang det blir snakk om noe sånt til en Sony konsoll. Dr.Peedee (som virkelig håper at Microsoft IKKE bringer meg inn i en ny alder med sine spill- er gammal nok som jeg er ). Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Vell.. Jeg vet ikke, virker litt spekulativt med en anonym kilde, og utrykkene han brukte. Men på den andre siden så ingikk jo Sony en avtale i 2001 med (time warner) AOL og Nokia, om ett open "Ubiquitous Value Network." http://www.sony.net/SonyInfo/News/Press/200111/01-1113AE/ Er fullstendig klar over at dette er 'en visjon'.. Men ifølge denne gamle pressemeldingen så regnet Sony & co med at bredband skulle være nok utbygd i 2005 til dette nettverket. Og den 'feel' prototypen hører egentlig ut som PSP. Men uansett han Kunitake Ando sa jo bl.a: 'Sony aims to build a powerful, new hardware platform where both PC and non-PC consumer electronics devices will be seamlessly connected, leading to new forms of consumer enjoyment.' Jeg vet jeg sannsynligvis er på tynn is, men vi ser jo at Sony hadde planer om en nettverk-gateway som skulle koble brukerene enkelt ilag, og den skulle inkludere både PC-brukere og ikke-pc (konsoll, tv?), og vi blir tilogmed koblet opp mot Sony, hehe, sikkert etter vi er koblet ut av Matrix'en. Uansett dette er jo ikke nødvendigvis noe haste-løsning av Sony, som enkelte kan få intrykk av, dersom vi ser på datoen.. :-/ AoL kan jo uansett nettverk bedre enn så å si alle, de har tross alt over 32 millioner abonenter, og Sony har vært involvert med dem i sammarbeid-sammenheng en stund nå, dersom de har vært involvert i ett samarbeid med Sony om en slik 'gateway' som omhandler PS3, så er jeg rimelig sikker på at det kan bli ett veldig bra produkt. Online-support krig? Vi får håpe.. hehe og kanskje blir det tilrettelagt for bedre nettverk mellom forskjellige konsoller og pc, noe som jeg er helt sikker på at utviklerene og de fleste brukere må være veldig intressert i. Men har som sagt ikke en anelse, og det meste over er bare spekulasjoner fra min side, trukket ut fra hvem som har samarbeidet. Jeg er rimelig sikker på at Sony sin online løsning vil prøve å koble sammen PSP og PS3-brukere.. Men om de også kobler inn PC-brukere er heller litt tvilsomt, men det ville uansett kanskje vært ett sjakktrekk, og ett fint lite spark til MS, når det gjaldt å trekke over PC-spill til konsollen sin. Endret 2. februar 2006 av KongRudi Lenke til kommentar
raysv Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Nå veit de jo hvordan Live! er da, så det er vel ikke noe problem å overgå det.Bare å gjøre tjenesten 'bug' fri før de lanserer den så har de jo allerede overgått de. 5533295[/snapback] Dette var vel en liten gjenomtenkt påstand. At de veit hvordan live ser ut, og at de veit hvilke funksjoner den har vil ikke si at de klarer å lage noe lignende, utviklerne skal utvikle det, og live er nok litt mer innvikla å legge opp enn det ser ut. Du må ikke glemme at MS har hvert i oprativ system bransjen i de siste 24 åra og har bred erfaring på dette området, sony har null. Så mest sannsynligvis er det MS som trekker det lengste strået akkurat på dette punktet. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hva vet vi, og ikke minst du, som tydeligvis har hodet så langt opp i 360-r... at du ikke lenger kan se ut, om det. For alt vi vet kan Sony ha jobbet med noe lignende lenge. Og en ting, hvorfor er det viktig at de skal integrere Live-ting med ting du kan gjøre på PC'en din? Burde ikke alle de stilige og kule featurene dukke opp på Live? Om noen kan ha gamecardet i sitt Space, som for øvrig er en crappy tjeneste, er så lite viktig at jeg ikke skjønner hvordan det går an å nevne det som noe kult. Eneste grunnen jeg til at noen vil gjøre det er fordi man ikke har noen venner på vennelista eller er desperat etter og vise frem hvor mange poeng en har Igjen, hvordan vet du at Sony ikke har utviklet noe slikt? Det stemmer at MS har brukt mye tid og ressurser på å utvikle Trueskill, men det kan også Sony har gjort. De har masse penger, ressurser og nevner PS3 som ett av produktene som skal få de på rett kjøl igjen. Og ang. den siste kommentaren, ditto. Hvor er Zen of gaming? Hvor er den milliardene med brukere MS lovet oss på E3? Hvor er alle de fantastiske spillene som virkelig skulle bringe oss inn i en ny alder? Nei, det hadde du ikke noe svar på gitt. 5537888[/snapback] "live" gamere blir det bare flere og flere av for hver dag som går, nå har jeg ikke tallene for hvor mange det er, men med tanke på at man sjeldent på stå å vente på motstandere i noen av de spillene som er utgitt, så tyder det på at det er MANGE. Alle de spille som skal bringe oss inn i en ny alder hadde du vel strengt tatt ikke regnet med at noen konsoll launch har? husker du ps2 sin launch? lol Sony har heller ikke masse masse penger, Sony er et sleskap som sliter økonomisk og spill avdelingen var vel den ENESTE avdelingen som faktisk gikk i pluss i fjor. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Dere kan ikke være særlig flinke å søke på internett når dere ikke klarer å finne bevis på at Microsoft har annonsert at Xbox 360 skal nå en milliard mennesker: Dagbladet VG Eurogamer Microsoft er ikke noe bedre enn Sony når det gjelder å slå om seg med store ord og løfter. Når det er sagt tviler jeg sterkt på at Sony klarer å ta igjen Xbox Live med PS3. Lenke til kommentar
agony Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Dere kan ikke være særlig flinke å søke på internett når dere ikke klarer å finne bevis på at Microsoft har annonsert at Xbox 360 skal nå en milliard mennesker: Dagbladet VG Eurogamer Microsoft er ikke noe bedre enn Sony når det gjelder å slå om seg med store ord og løfter. Når det er sagt tviler jeg sterkt på at Sony klarer å ta igjen Xbox Live med PS3. 5543429[/snapback] Hva med å quote hva han faktisk sier? Se bare på min gode venn Steven Spielberg. Han når lett ut til en milliard mennesker med sine filmer. Men tanke på at filmer og spill bare blir mer og mer like, hvorfor skulle ikke vi også kunne klare det samme? Jeg sier ikke at vi kommer til å selge en milliard konsoller, men det er gode sjanser for at vi vil nå dem på et eller annet vis, sier en engasjert Moore. Heller ikke nevnt i løpet av første mnd av salg, eller første året. Dette er hva vi kaller en fremtidsvisjon. Og hvem vet, i løpet av noen år, har de kanskje fått 1milliard mennesker til å vært innom xbox i en eller annen form. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Det var ikke det han sa på pressekonferansen. Og jeg satt i Shrine Auditorium under pressekonferansen. Og jeg var heller ikke den eneste journalisten som hevet på øyenbrynene når han nevnte dette. Jeg har til og med fortsatt blokka mi som jeg noterte på under pressekonferanse der det står "en milliard forbrukere?" Sitatet du nevner ovenfor er fra intervjuer han har gitt i dagene etter pressekonferansen, fordi Microsoft i stor grad ble latterliggjort i pressen etter pressekonferansen (spesielt av de journalistene som kom rett fra Sonys konferanse til Microsofts), og måtte ro i land en del påstander. Michel Cassius, tidligere sjef for Xbox i Europa, begynte også å ro da jeg spurte han om denne milliarden med forbrukere, og forklarte det med at for hver Xbox som ble solgt, ville hele familien bruke maskinen, venner, blablabla. Og hvem vet, i løpet av noen år, har de kanskje fått 1milliard mennesker til å vært innom xbox i en eller annen form. Om de får maskinen til å bli det mediesenteret de tydeligvis ønsker den skal være, så er det klart at de kan nå så mange. Men som spillmaskin har de ikke sjangs. Til tross for at J Allard & Co på pressekonferansen snakket om at mor kan designe T-skjorter på Xbox 360 som sønnen kan ha på seg i Tony Hawk, og så kan mor sitte å se T-skjorten hun har laget i spillet. Jeg klarer ikke helt å se for meg den mora som faktisk har lyst til å gjøre dette. Selv om tanken bak er sjarmerende nok. Endret 2. februar 2006 av Pastor Lorentzen Lenke til kommentar
agony Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det var ikke det han sa på pressekonferansen. Og jeg satt i Shrine Auditorium under pressekonferansen. Og jeg var heller ikke den eneste journalisten som hevet på øyenbrynene når han nevnte dette. Jeg har til og med fortsatt blokka mi som jeg noterte på under pressekonferanse der det står "en milliard forbrukere?" Sitatet du nevner ovenfor er fra intervjuer han har gitt i dagene etter pressekonferansen, fordi Microsoft i stor grad ble latterliggjort i pressen etter pressekonferansen (spesielt av de journalistene som kom rett fra Sonys konferanse til Microsofts), og måtte ro i land en del påstander. Michel Cassius, tidligere sjef for Xbox i Europa, begynte også å ro da jeg spurte han om denne milliarden med forbrukere, og forklarte det med at for hver Xbox som ble solgt, ville hele familien bruke maskinen, venner, blablabla. 5543561[/snapback] Da er det vel ikke noe problem for deg å vise til akkurat quote av hva han sier på engelsk da? Sliter litt med å finne akkurat hva han har sagt. Mulig det er jeg som er blind, men om han har påstått 1 milliard solgte konsoler, show me. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Da er det vel ikke noe problem for deg å vise til akkurat quote av hva han sier på engelsk da? Sliter litt med å finne akkurat hva han har sagt. Mulig det er jeg som er blind, men om han har påstått 1 milliard solgte konsoler, show me. 5543587[/snapback] Det er ingen her som har nevnt en millard solgte konsoller. Rævalution etterlyser en milliard brukere, som Microsoft annonserte på pressekonferansen. Jeg var der. Jeg hørte hva han sa. "With the Xbox 360 we will reach one billion consumers". VG skriver det samme. Dagbladet også. Hva er problemet? Tror du det er bare Sony som tar litt ekstra i når det gjelder å krige om oppmerksomhet i pressen og blant forbrukerne? Lenke til kommentar
agony Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det var hele poenget, at de skulle nå 1 milliard folk, så vi er enige. Og er det egentlig så urealistisk i dag? Vært kos å fått ting inn på det kinesistke markedet f.eks, men blir vel sensur igjen med xbox live da. sure greier. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det var hele poenget, at de skulle nå 1 milliard folk, så vi er enige.Og er det egentlig så urealistisk i dag? Vært kos å fått ting inn på det kinesistke markedet f.eks, men blir vel sensur igjen med xbox live da. sure greier. 5543658[/snapback] Å få en milliard mennesker til å spille dataspill er urealistisk. Å få de til å se på fotball-VM gjennom en medieboks er mer realistisk. Et av problemene med Microsofts E3-pressekonferanse er at Microsoft er svært tvetydig med alt de sier. De sa blant annet at Xbox 360 blir den ultimate underholdningsmaskinen som kan streame film, musikk og bilder fra din PC, men unnlater å si at man da må ha Media Center på PC-en, og dermed kun kan streame enkelte formater. De snakker om et "launch window", og at Gears of War skal lanseres innen dette vinduet. De sier ikke noe om at dette lanseringsvinduet er fra maskinen kommer og ut 2006, og kan dermed kategorisere alt de viser frem som lanseringstitler som skal komme i lanseringsvinduet. Microsoft lyver ikke direkte på pressekonferansen, men de sier heller for lite enn for mye, og har alltid sitt på det tørre når de blir konfrontert med uttalelsene sine. Det er jo heller ikke noe uvanlig oppførsel blant firmaer, heller en svakhet at journalistene ikke er mer kritiske når de stiller spørsmål. Bortsett fra han her da, han er kanskje litt for kritisk? Aftonbladet Når det gjelder markedet i Kina er det ikke lenge siden Nintendo lanserte Nintendo 64 der. Piratkopiering er så integrert der at originale konsoller og spill må selges såpass billig at det er helt urealistisk å lansere konsoller der før de er utdatert i vesten og kjempebillige. Østen er forøvrig et vanskelig marked, utenfor Japan er det lite interesse for konsoller. I Korea eksisterer nesten ikke konsollsalg, til tross for at PC-spill er mer mainstream enn noe annet sted i verden. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Nå har vel aldri Sony bekymret seg over de andre konsollene. PSX og PS2 har jo hatt nok av konkurrenter og slått følgende konkurrenter: - Sega Saturn i 1995 - Nintendo 64 i 1996 - Sega Dreamcast i 1998 - Microsoft Xbox i 2001 - Nintendo Gamecube i 2001 Når dem har fått spørsmål om lansering så har de svart med at de skal lansere når konsollen er klar og er ikke redd for at Xbox360 skal ta over dems marked. PS2 har jo fortsatt markedet i sin hule hånd noe som er helt utrolig . En playstation har blitt noe alle har i sitt hjem og personlig kjenner jeg INGEN som har en Xbox hjemme mens alle har en playstation Tror nok Sony vet markedet venter på PS3 og Sony har ett ekstra marked Xbox360 kan se lenge etter nemlig Asia Vil nok tro de med denne nyheten bare mobber Microsoft litt Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 En playstation har blitt noe alle har i sitt hjem og personlig kjenner jeg INGEN som har en Xbox hjemme mens alle har en playstation 5543731[/snapback] Du er ikke helt klar over at vi går inn i en ny generasjon ser jeg og at folk nå re-evaluerer hvilke konsoll de vil ha den neste generasjonen, hvis du har sett i en tråd vi har her gående på forumet så vil du se at Xbox360 er ihvertfall klart foretrukket blant brukerene her, så å si at ingen har Xbox er jo litt morsomt da. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 ja vi har alltid hatt PS1 \ 2 ( bortsett fra back in the days da, da hadde vi nintendo som stortsett alle andre.....) men nå gikk jeg for 360, og angrer ikke virker veldig lovende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå