Wubbable Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Jeg vil fjerne ikonet som sier trygg fjerning av maskinvare... Det kommer fordi jeg bruker nVidia sine SATA drivere... Som sagt, så er det jo ikke noe vits i den, for ingen har vel bruk for å stoppe en intern harddisk... Jeg vet at selve filen er C:\windows\system32\hotplug.dll Går det an å slå den av for harddiskene mine, og gjøre slik at den virker, når jeg setter inn en ekte flyttbar harddisk? Endret 31. januar 2006 av Vigilant Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Eneste er at du kan revertere tilbake til microsoft IDE drivere . Man bør egentlig bare venne seg til at det er der , og at det er ment til å hjelpe med inn utplugging av usb/firewire/e-sata uten å få disk korrupsjon SATA er ikke alltid intern disk , du har sikkert hørt om e-sata. Endret 31. januar 2006 av syar2003 Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Bare det at nVidia driverne var mye bedre... MS sine hadde en konflikt med lydkortet mitt... Jaja.. jeg får leve med den, er jo ike så plagsom Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 du kan skjule den, men du kan aldri bli kvitt den. dette har blitt diskutert i dette forumet og mange andre, uten å finne en løsning. må bare venne seg til det. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Disablet alt access via NTFS til c:\windows\system32\hotplug.dll Eneste det gjorde, var at ikonet sluttet og fungere, men viste fortsatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå