Gå til innhold

Fordeler med å vare mann fromfor dame

MrLuni

Anbefalte innlegg

Menn har mindre område å barbere seg på.

5544643[/snapback]

Nåå..

De har jo trynet, ryggen, underlivet.. Evt

brystkassa. Blir en del det :p

5559363[/snapback]

du må for guds skyld ikke glemme ryggen.. er ikke så snasent å se på noen og rygghårende deres blaffrer i vinden....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5544643[/snapback]

Nåå..

De har jo trynet, ryggen, underlivet.. Evt

brystkassa. Blir en del det :p

5559363[/snapback]

du må for guds skyld ikke glemme ryggen.. er ikke så snasent å se på noen og rygghårende deres blaffrer i vinden....

5565758[/snapback]

Hehe :p

Måtte alle som ønsket det få gratis hårfjerning med laser :)

Lenke til kommentar

Mannlige politikere blir lettere tatt seriøst av flertallet i befolkningen. (Det er derfor de kvinnelige politikerne som kler seg maskulint er mer populære enn de feminine)

Lenke til kommentar
eneste fordelen jeg kan se med å være kvinne, er at uansett alder kan de gråte seg til hva som helst.

5562721[/snapback]

Men enkelte kan jo true til seg det man vil ha da.

5565214[/snapback]

Jo, men da er det ofte ulovlig, og du vinner ikke sympati samtidig som du får det du vil ha ;)

Lenke til kommentar

5544643[/snapback]

Må til gjengjeld barbere seg hver dag da.

Hvertfall hvis man er litt oppe i åra(over 20;D)

Og i disse dager har vel menn som har normal mengde kroppshår en tendens til å bli sett på som avvikere. Ideal mannen er vel blitt satt som en total hårløst vesen? Correct meg hvis jeg tar feil?

En annen ting er at alle menn i teorien skal bli innkalt til verneplikt. Noe jeg ble og måtte dermed pisse vekk 13 mnd.

En definitiv ulempe kvinner har (urettferdig som den er), så er det at de ikke alltid blir sett på som likeverdige i alle deler av verden.(host-midtøsten-host).

Det er ikke så veeeldig mange tiår siden kvinnen i norge fikk samme rettigheter som mannen og det er fortsatt endel skjevheter i forhold til likestilling.

Leste en interessant artikkel i Illustrert vitenskap her for en 4-5 mnd tilbake om forkjellen på hjernene til menn og kvinner. Husker ikke mye detaljer men var vel noe om at mannen brukte mer den delen av hjernen som har med ren logikk og gjøre og at kvinnen brukte mer den emosjonelle delen av hjernen til å løse problemer.

Denne artikkelen skal jeg jammen se om jeg finner frem igjen.

Sånn på et personlig nivå så tror jeg damer generelt er smartere enn menn. Jeg tror menn har vanskeligere for å fokusere enn damer.

For meg er det faktisk et problem å kjøre gjennom Bergen sentrum om sommeren. Dette med feltbytte, lyskryss og overgangsfelt innimellom alle de flotte kvinnekroppene er et stort problem for meg. Nå tar jeg bussen...

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar
er glad det ikke er jeg som har en svett, pesende person liggende oppå meg mens vedkommende stønner......

5584946[/snapback]

:love:

og hvem sa at den personen måtte ligge oppå å stønne? ;)

5585064[/snapback]

når sant skal sier er det jo greit om den under støner også da...

:thumbup:

Lenke til kommentar
Menn tenker ikke bare på sitt eget utseende. Faktisk som oftest tvert imot.

5579210[/snapback]

Feil. Har et par gutter i klassen som nesten ser mer i speilet enn jentene :dontgetit:

Men jenter sjekke ofte utseendet sitt ja. Det jeg har fått med meg at de gjør i timene ihvertfall :p

Jeg derimot. ser meg kanskje i speilet når jeg vasker henda etter jeg har pissa ellerno :p

For det meste på morran når hjerne ikke er helt oppegående enda.

Lenke til kommentar
Dere har pikk, den vakre tingen som jeg aldri får nok av. Det er nok det eneste fornuftige dere kan bidra med også  ;)

5585763[/snapback]

Det er det mest "slutty" jeg har hørt på lenge :!:

5585821[/snapback]

Desperate tider vettu frøken, typen og jeg ser hverandre ikke på fem dager nå ... klarer ikke tenke på annet :blush:

Lenke til kommentar
Dere har pikk, den vakre tingen som jeg aldri får nok av. Det er nok det eneste fornuftige dere kan bidra med også  ;)

5585763[/snapback]

Det er det mest "slutty" jeg har hørt på lenge :!:

5585821[/snapback]

Desperate tider vettu frøken, typen og jeg ser hverandre ikke på fem dager nå ... klarer ikke tenke på annet :blush:

5585830[/snapback]

Da er du jammen meg tilgitt ;)

Saken hadde vært en helt annen om du var singel :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...