Gå til innhold

Fordeler med å vare mann fromfor dame

MrLuni

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

jeg gir vel en god faen om den er oppe eller nede. trudde alle andre gjorde det også, helt til jeg så div. krangler på TV.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så du synes det er pent med åpent dass? Sånn a'la jøss, her er det noen som virkelig har driti før meg, sjekk det sporet a!

Alle menn (og kvinner) burde lukke igjen dasslokket etter seg hver gang de har vært på do. At kvinner skal ha ekstra-arbeid med å drive å lukke igjen lokket etter mannen hver gang han har gjort sitt fornødne er en mannssjåvinistisk uttalelse.

Å skjekke at man dreger nerd buksa flr man driter?  :thumbup:

5534073[/snapback]

Hvem har sagt at jeg syns det er pent?

Du ser da vel uansett om noen, ikke minst lukter, om noen har vært der før å tatt seg en god drit, uansett om lokket er oppe eller nede. Eller snakker vi om det øverste lokket her nå?

Og, hvis det er dette øverste lokket vi nå snakker om, hvorfor skal vi menn da ta opp lokket hver gang vi skal på do da? Hvis det er det løverste lokket du snakker om så må jo du også ta det opp hver gang du skal på do, eller så sitter du deg oppå det å gjør ifra deg på ei flate...

mannssjåvinistisk? Haha...jeg må le..serriøst..

5534099[/snapback]

Ja vi snakker om det øverste lokket :D

Og nei, dette er ikke noe jeg går å river meg i håret for hver eneste dag, men jeg hadde helt klart blitt takknemlig om typen min begynte å lukke begge lokkene hver gang han hadde vært på do :love:

Lenke til kommentar
Ja vi snakker om det øverste lokket  :D

Og nei, dette er ikke noe jeg går å river meg i håret for hver eneste dag, men jeg hadde helt klart blitt takknemlig om typen min begynte å lukke begge lokkene hver gang han hadde vært på do  :love:

5534147[/snapback]

Herregud for no whinere dere kvinner er isåfall da. "uuu...jeg ser litt drit her...uuu"

Du ser da vel for pokker samme greia uansett når du løfter på dass-lokket?

Lenke til kommentar

"Du har nok aldri satt deg på den iskalde kanten i mørket ei natt mens du skulle opp for å tisse, fordi han som var der før deg ikke lukka igjen lokket."

Er det derfor det er så viktig å lukke igjen lokket, for at det ikke skal være kaldt når dere kommer og setter dere, seriøst?

Endret av chris
Lenke til kommentar
Ja vi snakker om det øverste lokket  :D

Og nei, dette er ikke noe jeg går å river meg i håret for hver eneste dag, men jeg hadde helt klart blitt takknemlig om typen min begynte å lukke begge lokkene hver gang han hadde vært på do  :love:

5534147[/snapback]

Herregud for no whinere dere kvinner er isåfall da. "uuu...jeg ser litt drit her...uuu"

Du ser da vel for pokker samme greia uansett når du løfter på dass-lokket?

5534182[/snapback]

Les dette nøye: dette er ikke noe jeg går å river meg i håret for hver eneste dag

Takk :D

Lenke til kommentar
Les dette nøye: dette er ikke noe jeg går å river meg i håret for hver eneste dag

Takk :D

5534305[/snapback]

Ja jeg leser det, men slik du har formulert dinne tidligere innlegg og kalt meg mannssjåvinist også, så er det nok tydeligvis noe som plager deg...

Lenke til kommentar
Det er jo mye ekklere å sette seg på et varmt do-sete!

5534321[/snapback]

Du vet den hvite kanten der sånn, den som synes når du later vanntet, den er tynn og av porselen. Det er kaldt (og vondt) å sette seg på denne, og når man setter seg på den resulterer det ofte i at man blir litt ovverumplet og man kan "Miste balansen" og falle nedi. Dette er ikke min favoritt aktivitet om natta. Dersom man tar ned toalettsetet slipper man att noen skader seg eller får en ubehagelig opplevelse.

Det har enda ikke hendt at toalettsetet har vært varmt under mine nattlige toalettbesøk. Dersom dette hadde skjedd hadde jeg mest sannsynlig blitt smånervøs.

Det handler ikke om sure kvinnfolk, men hvor trivelig det hadde vært med mannfolk som viste hensyn :) Mannfolk er mye latere enn først anntatt dersom de skal tenne på alle plugger pga en liten bagatell som toalettsetet. Hvis det er så slitsomt å ta ned lokket etter seg får dere satse på å bo alene resten av livet :w00t: Eller at dere har skikkelig fine kvaliteter som gjør at dama er villig til å overse toalettsetet :whistle:

f.eks: Veltrent kropp og/eller masse penger

Lenke til kommentar
Slipper å tenke på å rydde om det kommer folk? eller er det bare meg? :p

Mindre tid i dusj osv.

Tåler mer.

5533362[/snapback]

Det er nok bare deg.

Det er nok bare deg.

Jasså, hva mener du med det?

5533509[/snapback]

Mente ikke sånn "tåler mer dritt som blir slengt mot deg"

Men en gjennomsnittlig gutt tåler vel kanskje mer skade på kroppen enn ei jente? ( en påstand fra meg )

Lenke til kommentar

Men hva er vitsen med å bli sur for ting som ikke er blitt gjort i huset når man har en etterlengtet fridag eller frihelg? Jeg tror det er en stor fordel å slippe å bekymre og irritere seg over slike ting.

Endret av chris
Lenke til kommentar
Du vet den hvite kanten der sånn, den som synes når du later vanntet, den er tynn og av porselen. Det er kaldt (og vondt) å sette seg på denne, og når man setter seg på den resulterer det ofte i at man blir litt ovverumplet og man kan "Miste balansen" og falle nedi. Dette er ikke min favoritt aktivitet om natta. Dersom man tar ned toalettsetet slipper man att noen skader seg eller får en ubehagelig opplevelse.

Personlig liker jeg å tenne lyset på badet før jeg evt. går på do om natten. Tisse i mørket er ikke det jeg drømmer om, i hvert fall. :tease:

Lenke til kommentar

Jeg legger forsiktig ned dolokket etter hver gang jeg har tisset, er det noen big deal? Og legger du ned dolokket, ser det penere ut, du unngår lukt hvis kloakksystemet skulle "gulpe opp" litt dritt (har skjedd her, er IKKE deilig lukt), og det koster deg absolutt ingenting. (jeg bruker en teknikk som gjør at jeg kan legge ned dolokket samtidig som jeg knepper opp buksa)

Folkens, ikke gjør dette vanskeligere enn det er, pliis! Det finnes andre områder dere kan bruke til kjønnsdebatt.

Lenke til kommentar
Så du synes det er pent med åpent dass? Sånn a'la jøss, her er det noen som virkelig har driti før meg, sjekk det sporet a!
Hva?! Man må da vaske efter seg om det er et spor! :shrug:

Jeg setter meg forøvrig alltid på toalettet her hjemme jeg...

5534481[/snapback]

det er ikke alle som vasker etter seg når de setter merker i doskålen.... jeg er enig med Linn Christin i at det er relativt uapetittelig å komme etter en slik person....

Lenke til kommentar
Hva?! Man må da vaske efter seg om det er et spor! :shrug:

Jeg setter meg forøvrig alltid på toalettet her hjemme jeg...

5534481[/snapback]

Så du sitter når du lufter skrukken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...