Heilage Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Pulevenner er kjekt det, på en måte. Sexen er flott, men følelsen etterpå ikke fullt så flott... Been there, done that... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Saken hadde vært en helt annen om du var singel 5585848[/snapback] Hvorfor det? Single folk har da behov de også, kan jo for eksempel ha en fast doggyvenn. 5585857[/snapback] Hmmmm, vet ikke helt jeg.. men antar det er noe bedre enn å finne seg en ny fyr hver helg ute på byen.. Men tror nok ikke det ville vært noe for meg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Dere har pikk, den vakre tingen som jeg aldri får nok av. Det er nok det eneste fornuftige dere kan bidra med også Dere har jo pupper og sånn... er endel gutter som går rundt og tenker på det også Hmmmm, vet ikke helt jeg.. men antar det er noe bedre enn å finne seg en ny fyr hver helg ute på byen.. Men tror nok ikke det ville vært noe for meg det er greit å ha noen å humpe på av og til da... selv når en ikke har kjæreste Endret 11. februar 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå