Lurifaksen Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Har hatt 1 krone og 39 øre på kontoen i ca 1 måned nå. Men når jeg ringte kontofonen i dag, sa baben til min store overaskelse "du har 50 kroner igjen på kontoen". Hun sa også at siste oppladning ble utført 10-så stoppet hun. (klarer hun ikke si september?) Hvordan kan dette ha skjedd? Kan andre lade opp for meg? Og hvorfor 50, burde det ikke vært 51,39 kr? Uansett, det var jo litt praktisk. 50 kroner holder akkurat til jeg får chess abbonnementet jeg har bestillt. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Har du NetCom ? I såfall har du helt sikkert bare blitt registrert. Da får du nemlig kr 50 på saldoen din. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Nei har telenor kontant, og jeg har hatt det i sikkert tre å nå. registrering var det første som falt meg inn - men det kan det vel ikke være. Det er 3 år siden jeg registrerte meg... Merkelige saker... Men helt greit liksom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå