Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, som dere ser av svaret mitt ett par hakk opp her, så klokket jeg min 3700+ til 2650Mhz ca.. 240x11.. Men nå som jeg har instalert windows på nytt klarer den ikke mer en 230x11.. Hva er grunden til det tro..?

Endret av Niri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om san diego er en venice bare med mere cache?

Eller er det en egen kjerne? Å er den nyere eller eldre enn venice?

5548284[/snapback]

San Diego er nesten den samme som Venice, forskjellen er 0,5mb ekstra cache. Ellers ble de lansert på samme tidspunkt og deler alle de andre tingene.

Lenke til kommentar
heisann! da har jeg prøvd meg på no nytt, oc av cpu!  :D  nå skal det sies at jeg er litt redd for å ødelegge, og jeg i tillegg bruker boxed-kjøler..  :whistle:

cpu-z og ai booster

har også prøvd meg på gpu, men turte ikke mer enn 500Mhz, da den gikk litt for høyt i temp..  :ermm:

jeg er n00b på det her, så jeg lurer på om det skjer noe med pci-e og pci-slotene når jeg kjører opp fsb'en slik jeg har gjort her?  :)  tenkte også på minnet, hva jeg må gjøre med det for ikke å overklokke annet enn cpu..? :ermm:

EDIT: tok vekk STORT bilde..  :p

5529975[/snapback]

Hvor får man lastet ned aibooster?? har forsøkt google uten å lykkes :ermm:

EDIT: Glem det, fant det :thumbup:

Endret av svenil73
Lenke til kommentar
heisann! da har jeg prøvd meg på no nytt, oc av cpu!  :D  nå skal det sies at jeg er litt redd for å ødelegge, og jeg i tillegg bruker boxed-kjøler..  :whistle:

cpu-z og ai booster

har også prøvd meg på gpu, men turte ikke mer enn 500Mhz, da den gikk litt for høyt i temp..  :ermm:

jeg er n00b på det her, så jeg lurer på om det skjer noe med pci-e og pci-slotene når jeg kjører opp fsb'en slik jeg har gjort her?  :)  tenkte også på minnet, hva jeg må gjøre med det for ikke å overklokke annet enn cpu..? :ermm:

EDIT: tok vekk STORT bilde..  :p

5529975[/snapback]

Hvor får man lastet ned aibooster?? har forsøkt google uten å lykkes :ermm:

EDIT: Glem det, fant det :thumbup:

5549144[/snapback]

alle nyere hovedkort har pci/pci-E lock.. altså de kan kjøre på en "låst" hastighet.., hvis du har A8N hovedkort så står det "PCI-E clock: 100mhz", denne beveger seg ikke, det står litt lenger nede "PCI clock= auto" den kan man sette til "33mhz= locked"

håper dette hjalp :cool:

PS: klokket min til 2420mhz jeg, 220*11.. tør ikke mer før boxedkjøleren er borte:P", noen som har noe å anbefalle av kjølere? LS er ikke ett alternativ :tease:

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått klokket litt til, skal sies at jeg kjører med orginal boxed vifte på AMD 3700+ da...

5549864[/snapback]

Hvor kjøpte du din og når?

Hva er steppingen?

5551678[/snapback]

Kjøpte den på komplett, sammen med en del annet.. Bestilte den 18/01

Hva er steppingen.? hehe

Er ny på dette jeg, men forteller du meg hvor jeg kan finne den så si fra :)

Lenke til kommentar

Har funnet steppingen min nå..

Bestilt på Komplett den 18.01

KAB2E 0547DPHW

Klokker foreløpig 2.7GHz.. Tror kanskje ramen min stopper meg, for maskina starter ikke opp over det..

Fikk i Zalman 9500 culed i dag , og 7 silenx vifter, må være bra med gjennomtrekk da :)

post-93347-1139409418_thumb.jpg

post-93347-1139409510_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...