Gå til innhold

Musikk til 360-spill, Tips og bli tipset!


Martin-sama

Anbefalte innlegg

Jeg er eier av 360 core system, og skal på torsdag anskaffe Harddisk (endelig! :w00t: )

Til dette har jeg tenkt til å sette i gang et lite prosjekt med å lage diverse spillelister til forskjellige typer spill. Sjangere som bilspill,action/skyting, fantasy og skrekk er det det går i hos meg.

 

Til dere som leser denne tråden vil jeg anbefale "Toshiro Masuda" sine melodier. Hans soundtrack til animeserien Naruto er meget bra, og anbefales på sterkeste til de som vil ha god musikk til action og fantasy. Melodier som "Strong and Strike" og Raikiri(thunder break) egner seg til action, og "Those who inherit the will of fire" og "Hokage" er bra til litt koselige fantasy spill. Det finnes selvfølgelig mange fler enn de jeg nevnte! Dette er japansk musikk, og kan høres rart ut i forhold til hva noen pleier å høre på.

 

Men det jeg var mest interessert i hva om dere hadde noen tips til artister, eller sanger som egner seg godt til sjangrene jeg nevnte ovenfor? Hvis noen har noen flere japansk inspirerte sanger ville det vært veldig fint, men jeg tar gledelig imot alle slags tips!

 

Håper du kan hjelpe meg i å lage noen skikkelige spillelister til min snart kjøpte Harddisk!'

 

Takk for oppmerksomheten

MVH

Martin-sama ;)

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du ser vel på Naruto, Bleach blood+ og flere(ettersom mange starter med se på Naruto og tilslutt ser på de jeg nevnte).......Musikken til Bleach og blood+ er dritkul og passer inn i masse spill....alt fra rolige ballader til ekte japansk powermetal. Eller så kan jeg jo nevne Nobuo Uematsu(mannen bak Final Fantasy musikken) og bandet hans: The Black Mages.

Lenke til kommentar
Du ser vel på Naruto, Bleach blood+ og flere(ettersom mange starter med  se på Naruto og tilslutt ser på de jeg nevnte).......Musikken til Bleach og blood+ er dritkul og passer inn i masse spill....alt fra rolige ballader til ekte japansk powermetal. Eller så kan jeg jo nevne Nobuo Uematsu(mannen bak Final Fantasy musikken) og bandet hans: The Black Mages.

5530346[/snapback]

 

 

Jo, takk! Ser foreløpig bare på Naruto..Skal begynne med Bleach om ikke så altfor lenge! Men jeg kan jo prøve meg på musikken! :thumbup:

 

Fler forslag?

 

Edit: Fant ikke så mange melodier til de du nevnte, har du noen artistnavn?

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar

Aggresive racere: (Full auto, burnout etc)

 

CKY - Sniped

CKY - As The Tables Turn

CKY - Attached at the hip

CKY - Suddenly tragic

Bullet for my valentine - Just another star

Slipknot - interloper

Slipknot - spit it out

Turbonegro - All my friends are dead

 

Med adventure spill vil jeg anbefalle MyG - Life goes on

 

Egentlig passer all musikk til FPS`er... Unntatt country og danseband osv.

Lenke til kommentar
Amon Tobin - Four Ton Mantis

Motorhead - Play The Game (den passer til spill :!: )

The Clash - Rock the Casbah

The Chocolate Watchband - It's All Over Now

 

vet ikke hvilke spill de passer til men de er sinnsykt fete alle sammen :love:

5538531[/snapback]

 

Får prøve de også!

 

Men noen som har noen sanger som er skumle å bare høre på?

Lenke til kommentar
Amon Tobin - Four Ton Mantis

Motorhead - Play The Game (den passer til spill :!: )

The Clash - Rock the Casbah

The Chocolate Watchband - It's All Over Now

 

vet ikke hvilke spill de passer til men de er sinnsykt fete alle sammen :love:

5538531[/snapback]

 

Får prøve de også!

 

Men noen som har noen sanger som er skumle å bare høre på?

5539810[/snapback]

det eneste det kan være er Amon Tobin - Sordid, den er ikke akkurat "skummel" men litt sånn skummel aktig stemning :!:

 

Edit: kanskje disse også:

 

Alf Diggi - The Heist

Mophono - I Cry

Endret av ShakinHeshNigga
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

De to siste albumene til Bad Religion (The Process of Belief og The Empire Strikes First) gjør seg til bilkjøring - enten virituell eller i det ekte liv.

Synes det er fin-fin musikk som man blir i godt humør av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...