JiGGe Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Lurer på hva dere synes om siden min jeg. Hva som er bra og hva som er dårlig med siden. www.team-reef.moo.no Det er bare en demo side. Skriv gjerne hva dere synes i shoutboxen. mvh: JiGGe Lenke til kommentar
memix Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Doctype er viktig å ha på en side hehe ellers likte ikke jeg helt designet, for mye bokser syns jeg hvertfall og så syns jeg det var litt rotete.. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Tusen takk for tilbake melding:) Doctype? det er det helt øverst på HTML koden... Lenke til kommentar
memix Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Tusen takk for tilbake melding:) Doctype? det er det helt øverst på HTML koden... 5530428[/snapback] Ja, doctype er det som er øverst på en html side, det må være med. Doctype Her kan du lese litt om det. Lenke til kommentar
gather Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Synes det så litt merkelig ut ser ut som om du har brukt dropshadow et sted som absolutt ikke passet.. Dessuten tar det seg overhodet ikke ut å bruke nåde norsk og engelsk på samme side. Dessuten så er det bare dumt å ha sånn drit i å ta noe fra siden, du har uansett opphavsrett på åndsverk i norge. En ting til ser teit ut å ha slik her kommer ditten og datten. å fjern disse boksene intill du har innholdet i den. Endret 31. januar 2006 av gather Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hele siden ble litt rotete. Hadde det vært en ide å bruke en annen farge på boksenes rammer(eller teksten), så ikke alt smelter sammen sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå