graatenbil Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 går det an å bruke tv´n som monitor i steden for skjermen ,har ikke tv utgang på skjermkortet ,viss mulig hva slags overgang/kabel må jeg ha til tv`n har en 2 år gammel panasonic 100hz,setter pris på svar ,errimelig grønn på dette området Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Trodde da dette var mulig .. De selger en overgangsboks på Clas Ohlson, som gjør om skjermsignaler til tvsignaler eller noe. (sikker noen fancy-schmancy navn på signalene, men du forstår vel hva jeg mener?) Eneste minus er at den takler maks 800x600, hvis jeg ikke husker helt feil. Får nesten bestemme selv. ELWiss Lenke til kommentar
gmufc Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 TV-skjermen egner seg ikke noe særlig bra til å brukes som monitor. Oppløsningen blir middelmådig og teksten blir vanskelig å lese. Men dersom du skal se på film og lignende så kan du fint bruke tv-en til det. Eg sender selv signalene over til tv-en når eg ser på filmer som er lagret på pc-en, så det går veldig fint dersom du ikke er altfor kresen. Det er mulig det har komt noe nytt utstyr på markedet som gjør at spesielt teksten gjengis bedre på tv-skjerm...?.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Video konvertere er ganske dyre og gir ofte dårlig resultat. Så kjøp heller nytt skjermkort med TV-ut hvis du absolutt må ha det på TVen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå