juleribba Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 hello lurte bare på sånn ca hvor mange nordmenn som er døve eller svakhørte. Grunnen er at jeg i det siste har brukt en del kroner på støydemping. Har byttet alle viftene mine til mist 14 db, psu= hiper 580w 18db, silverstone støydemping av psu, zalmannkjøler på 3dkort og o-ring oppheng til harddisk. eneste som virkelig hjalp var harddiskopphengene, de var geniale og tok bort endel av støyen. men den som klarer å påstå at de knapt kan høre mistviftene, psu, og zalmankjøleren når de legger høret intill. Ja de må rett og slett være tunghørte synest alt bråker for mye jeg, ser ikke på meg selv som så veeeeeldig kresen når det kommer til støy, men kanskje jeg er det alikevel? https://prisguiden.no/product.php?p...7848#userReview bare noen subjektive meninger Lenke til kommentar
kremt Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg er ganske nærme døv slik som det er nå, AMD Boxed@3000 rpm, 7800GT@stockkjøler, you know..... Lenke til kommentar
haglemann Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hehe, det er nok mange som er døve der ute, ja. De som sier Samsung sine spinpoint p120-harddisker er støysvake er i hvert fall døve Lenke til kommentar
juleribba Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) hehe bra det ikke bare er meg til deg med harddisken, sett den opp i o-ringer, eller kjøp en av disse http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBHDS1&mcat=c95 de går jeg god for ( jeg som ikke er døv) Endret 31. januar 2006 av juleribba Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Kjøp en bærbar, de er det nærmeste man kommer til lydløs. Hos meg bråker skjermen (svak piping) mer enn den bærbare:) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 jeg er tunghørt, så for meg er spinpointen min omtrent helt stille...takk til artilleriregimentet på Setermoen Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 jeg er tunghørt, så for meg er spinpointen min omtrent helt stille...takk til artilleriregimentet på Setermoen 5530224[/snapback] Hehe.. Jeg må vertfall være døv, som ikke hører Seagate diskene mine (som skal være hakket mer bråkete enn Samsung). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Mine vifter er juster for minst mogleg lyd, så eg plages ikkje med støy. Kjem litt frå Raptoren, men eg har enten musikk eller TV på så lenge eg er i nærheten. Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) 4000 døve med tegnspråk som første språk, og 400 000 hørselhemmende ditt spørsmål er besvaret.. Forresten ingen døve er stumme, de kan kun ikke høre. Ikke noe mer forresten det er 8millioner døve i Kina.. altså flere enn Nordmenn tilsammen i Norge hehe Endret 31. januar 2006 av fox88 Lenke til kommentar
juleribba Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) endelig en som skjønte hva jeg spurte etter ( orket ikke gå inn på ssb.no ) såklart blir du ikke plaget av støy så lenge du spiller eller har på tv o.l Det er når du skal legge deg eller se film, det er irriterende Endret 31. januar 2006 av juleribba Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 hehe.. jeg er selv tunghørt, sterkt tunghørt for å si det slik.. Ganske mange som er tunghørte uten at de selv vet det.. Mr.Lee.. Det var noe nytt.. Lenke til kommentar
kimen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 hehe, min p4 boxed kjøler går på 5000 rpm å bråker som et jetfly herregud jeg blir gal av den støyen. noen som vet hvordan jeg får ned hastigheten på driten? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg er nå ikke døv for å si det sånn.. Er ikke like pirkete som trådstarter, men merka en heeel del deeeeilig forskjell fra Q-Tec PSUen til Tagan PSUen som jeg har nå! Men uansett, ingen ligger med øret sitt inntill viftene uansett? Ellers har jeg et råd, skaff Zalmans vifteløse vannkjøling! Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 hello lurte bare på sånn ca hvor mange nordmenn som er døve eller svakhørte. Grunnen er at jeg i det siste har brukt en del kroner på støydemping. Har byttet alle viftene mine til mist 14 db, psu= hiper 580w 18db, silverstone støydemping av psu, zalmannkjøler på 3dkort og o-ring oppheng til harddisk. eneste som virkelig hjalp var harddiskopphengene, de var geniale og tok bort endel av støyen. men den som klarer å påstå at de knapt kan høre mistviftene, psu, og zalmankjøleren når de legger høret intill. Ja de må rett og slett være tunghørte synest alt bråker for mye jeg, ser ikke på meg selv som så veeeeeldig kresen når det kommer til støy, men kanskje jeg er det alikevel? https://prisguiden.no/product.php?p...7848#userReview bare noen subjektive meninger 5529768[/snapback] Jeg kunne ikke vært mer enig!! Kjøpte selv zalman skjermkortkjøler som skulle være uhørbar, noe den ikke er! kjøpte også mist 120mm 16,5 db vifter, disse var nesten stille, men jeg måtte sette de ned til 9v før jeg ble fornøyd. kjøpte også hiper-R 480W som heller ikke var stille.. alle disse produktene har jeg fått annbefalninger på som "lydløse".. jeg bryr meg jo ikke om den lager litt lyd når jeg spiller eller ser på film, men når pc'n står på om natta da bryr jeg meg.. og folk som sier at ting er lydløse burde prøve å høre på dem uten noe bakgrunnsstøy før de sier at de er lydløse!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå