thelittlewitch Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Det er veldig irriterende. Burde kanskje vært posta under bærbar men jeg tror egentlig ikke det har noe med pcn å gjøre. Jeg har en zepto znote 2002, kjører winxp pro. når jeg setter i nettverkskabelen og ikke rører noe på maskina begynner harddisken og jobbe et tidels sekund annenhvert sekund(?) eller noe. kommer liksom bare en kort "jobbelyd" fra den. Hvis jeg drar ut nettverkskabelen slutter den og pcn er helt stille. - Så, noen som vet hva jeg kan gjøre får å få slutt på denne jobbelyden når nettverkskabelen står i? Nei det er ingen andre pcer i nettverket som overfører filer eller neo fra den bærbare... *gjesp* Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 prøv og starte pc med kabelen i Lenke til kommentar
escman Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg har også en Zepto Znote 2002 hvor harddisken jobber slik du sier. Har ikke sjekket om den slutter hvis jeg tar ut nettverkskabelen. (kjører winxp) Lenke til kommentar
thelittlewitch Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Ja jeg kjører også winxp hvis jeg ikke sa det. Prøv å dra ut kabelen du også da? Det er litt irriterende. og jeg bruker workgroup forresten.. jeg kan ikke se noen services som ikke skal kjøre.. og jeg starter som regel med nettverkskabelen i. Ingen ideer? Lenke til kommentar
escman Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Denne irriterende harddisk jobbingen pågår bare når nettverkskabelen står i. Det slutter når jeg tar ut nettverkskabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå