Delvis Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Må ha en trådløs ruter, slik at jeg kan bruke min bærbare i andre rom og ute, samtidig som den stasjonære Pc'en er tilkoblet på vanlig måte med kabel Den bør uten problemer ha en rekkevidde på minst 50m Har blitt anbefalt denne: Linksys WRT54GS Noen erfaringer, eller evt andre tips Endret 31. januar 2006 av groenn Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Lurte jo litt på denne også da hos Clas Olshon , 300m rekkevidde står det Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 "300m med fri sikt"...De kunne også føyd på "medvind og kjøttkaker til middag". 300 meter er vanskelig uten retningsbestemte antenner osv. Begge vil uansett gi det du trenger, bare plasser dem fornuftig. Store metallgjenstander, brannmurer osv vil gi skyggefelter som begrenser rekkevidden. Litt på siden. Jeg kjøpte akkurat et webkamera fra stretto og ble overrasket over rask levering. Det ble levert på døra dagen etter mens jeg var på jobb. Heldigvis var det noen hjemme som kunne ta imot pakka for informasjon om at de ville velge denne leveringsmåten var *ikke* godt synlig. HVertfall ikke synlig nok til at jeg fikk det med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå