Icenor Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg syns USB overføringen min er veldig treg. Jeg brukte nesten 10min på å overføre 100MB til mobiltelefonen min. Sjekket rundt på nettet og ser at USB 1.1 skal kunne overføre i ca. 12mbps. Av utstyr har jeg: Mobiltelefon: Qtek S100 med SanDisk 2gig minnekort som skriver 9mbps Hovedkort: A8N-SLI Deluxe Ettersom minnebrikken ikke kan skrive raskere enn 9mbps så trenger jeg ikke å bruke USB 2.0, men 100MB på 10m er fortsatt alt for sakte. Testet med en annen fil. 8MB overført på 30 sec = 0.26mbps En del mindre enn 9mbps. Noen som vet hva som kan være årsaken? Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Ble bedt å følge denne guiden: http://www.warleagues.com/viewnews.asp?view=45&page=1 Jeg fullførte guiden, men det gjorde ingen forandring. Jeg overfører i 0.2mbps før guiden og 0.2mbps etter guiden. Jeg fulgte guiden til punkt og prikke bortsett fra 1 ting. Når jeg skulle erstatte usbport.sys filen i %SystemRoot%\System32\dllcache, så var det ingen fil å erstatte, så jeg bare la inn den nye. Den eneste filen som lignet var usbstor.sys Noen som vet om noen lignende guider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå