MindTooth Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Nå har du muligheten for å laste ned en ny test versjon av Internet Explorer 7. Den er nå kalt Beta 2 Preview. Som tilsier at det er en versjon før den planlagte Beta 2 som skal komme ut på et senere stadie som igjen viser til den endelige versjonen av Internet Explorer 7 som skal komme i Mars (Kilde: Paul Thurrot) Noen av de nye funksjonene som er å nevne er, nytt utseende, støtte for RSS, pluss noe mer. Du kan laste ned Internet Explorer 7: Beta 2 Preview her: http://www.microsoft.com/windows/IE/ie7/ie7betaredirect.mspx Den kjente Paul Thurrot har skrevet sin review her: http://www.winsupersite.com/reviews/ie7_beta2.asp Og har du lyst til å ta en tour på de nye funksjonene, kan du klikk her: http://www.microsoft.com/windows/IE/ie7/tour/default.mspx Release notes: http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=60355 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Takk for tipset. Nå er den installert. Det er et par kosmetiske forandringer i forhold til IE7 versjonen på siste Vista Beta. Reload/Stop knappene som mange irriterte seg på er forandret. Ellers funker den bra her så langt. Fint med Google søk oppe i hjørnet Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 ser godt ut, takk for linken Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Argh den funker ikke på min... "suspekte" versjon av windows Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Har lastet den ned nå og den fungerer glimrende....men er det noen som vet om det er mulig å slå av den "klikkelyden" som kommer når man klikker på linker? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Klikkelyden kontrollerer du i kontrollpanel. Du finner den under Sounds,Explorer, Start Navigation. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg likte den svært godt, men synes alikevel det skulle vært flere muligheter for å forandre layouten. Personlig ville jeg likt å bli kvitt den new tab knappen og de favoritt-knappene helt til venstre. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Klikkelyden kontrollerer du i kontrollpanel. Du finner den under Sounds,Explorer, Start Navigation. genialt Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Er det mulig å få IE7 til å åpne nye vinduer i en ny tab istedenfor et nytt vindu (slik man kan med FF)? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Er det mulig å få IE7 til å åpne nye vinduer i en ny tab istedenfor et nytt vindu (slik man kan med FF)? 5533121[/snapback] ta turen som ble linked ovenfor: http://www.microsoft.com/windows/IE/ie7/tour/default.mspx Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hmmm... jeg klarer ikke se at den ga svaret på spørsmålet. Er jeg totalt blind? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Nei jeg er ikke blind. Men jeg fikk enda flere valgmuligheter under Options etter nok en restart av maskinen... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hmmm... jeg klarer ikke se at den ga svaret på spørsmålet. Er jeg totalt blind? 5533247[/snapback] er det ikke " Tabbed Browsing " du mener ? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det var det, men Internet Options -> General så helt anderledes ut før jeg restartet maskinen enda en gang. Etter det dukket bl.a. "Tabs" opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 For at jeg skal engang vurdere å bytte til IE 7 så bør MS finne opp kruttet på nytt. Ikke at jeg har så veldig mye i mot IE, jeg har brukt IE 6 i 5 år, uten å få virus på pc-en. Men hvorfor skal jeg bruke IE 7, når man kan bruke Opera eller Fire Fox? Har blitt vant til bruke Opera, og jeg finner IE 6 veldig tungtvint å bruke nå, etter ett år med bruk av Opera sin nettleser. Så IE 7 bør være bedre enn Opera på mange områder, før jeg "vurderer" ett eventuelt bytte av nettleser igjen. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=179052 [...]Likevel skal ikke overse det faktum at Internet Explorer er en etablert og populær nettleser. Og for dem som bruker den, vil den sjuende utgaven bli en sterk for bedring på flere felt. For dere som sitter på Firefox, Opera eller flere av de andre nettleserne, er det likevel liten grunn til å bytte Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg tror Windows har hentet en del inspiratsjonn fra Opera når vi snakker layout hvertfall... Det var en STOR likhet. Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg kommer ikke til å laste ned IE7 enda iallefall. En av grunnen til det er at jeg ikke kan ha den, da jeg har Windows 2000. En annen ting er at jeg ikke vil laste den ned, pga at jeg bruker en ypperlig nettleser som heter Opera . Men uannsett. Ser som sikkert flere her inne ikke poenget med å installere IE7, hvis man allerede har Opera og/eller Firefox installert og liker en av disse så er det ikke noe vits å prøve ny IE versjon. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg har Opera (som jeg bruker som standar nettleser) og firefox hvis det blir noe kødd med opera... Funker ikke siden med noen av disse, orker jeg ikke bruke IE, så da driter jeg i di sidene... Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg tror Windows har hentet en del inspiratsjonn fra Opera når vi snakker layout hvertfall... Det var en STOR likhet. hehe, du mener microsoft men er enig med deg i dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå