Juggah Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Er så drittlei nå!! Hvorfor klikker pc'n når jeg kjører spill? Har skjedd en gang i blant før, men med UT2003 har det tatt helt av.. klikker etter 2min hver j****a gang!! Skjermbildet og lyden bare låser seg plutselig! Regner med at det må ha noe med skjermkortet å gjøre siden dette kun skjer i 3d-spill. Har lagt inn nyeste drivere til skjermkortet og alt mulig. Har heller ikke overklokka noe som helst. Her er spekket mitt: Gainward gf3 ti200 abit kt7a-raid amd 1,4ghz tbird win2k Noen som har en anelse om hva dette kan være og hva jeg evt kan gjøre for å fikse dette PROBLEMET? Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Si litt mer hva som skjer... du sier pcen klikker... klikker som i blåskjerm eller som i at alt fryser? litt mer info og der er mulig vi kan hjelpe Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Kan være noe galt med spillet også, Har du installer sp3 til win2k. Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Kanskje cpuen er litt varm, prøv å klokke ned litt=) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Bruk emnefeltet fornuftig: LES http://forum.hardware.no/nettikette.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg