SuperEkstraDS Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hei. Skal kjøpe bærbar PC –gjerne med TV-tuner. Maskinen skal være god nok for: TV, video, surfing og kontorarbeid. Maskinen bør være så stille som mulig. Det er ikke aktuelt med voldsomt grafikk-krevende spill. Vekt og størrelse av mindre betydning. Prøver å holde meg rundt en ti(-tolv)-tusenlapp, men fleksibel både oppover og nedover hvis det finnes gode nok grunner. Mine kandidater er: Asus – A5eb Thoshiba – QOSMIO F20-111 Netshop – 154WS-TV Multicom –MDL701866 Acer - AS9502WSMi Andre gode forslag Jeg har følgende spørsmål: Hvilken PC ville du ha valgt? – Andre forslag? Er TV-tuneren av god nok kvalitet til at den er vits i å bruke? Hvordan er den innebygde antennen i PC-ene? Bør jeg kjøpe en annen maskin og en ekstern TV-tuner? Hvordan vil jeg merke evt. 128mb delt minne mot dedikert i mitt bruk? Hvor meget mer glede har jeg av å investere i en SXGA framfor XGA? Gjør jeg en blemme støymessig hvis jeg går på en brukt,forrige generasjons maskin (P4 ca 3Ghz) Andre fallgruver ved å kjøpe brukt maskin? Jeg retter allerede nå en takk til de som er hjelpsomme og besvarer mine spørsmål. Lenke til kommentar
SuperEkstraDS Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Dette var smart! Nå til OL er det vel fler som vil ha med seg litt fra Italia også. Dessverre kan ikke jeg anbefale noe siden jeg selv ikke har bærbar. Vi håper på svar fra noen som vet bedre... Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 dette lurer jeg på også! har sett på de samme PC'ene... noen der ute som vet?? og hvordan er batteritiden på disse?? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 dette lurer jeg på også! har sett på de samme PC'ene... noen der ute som vet??og hvordan er batteritiden på disse?? 5792065[/snapback] Den eneste maskinen jeg har hatt er Netshop sin 154WS og den har tragisk batteritid på ca 80 min men ellers så er det en veldig god maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå