noeinstein Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Har i løpet av siste uka vært borte i 3 forskjellige PC'er med dette problemet - både XP home og pro. Rett før påloggingsbildet kommer det et kjapt glimt av en blåskjerm og så restarter PC'en. Dette skjer også når jeg skal inn i sikkermodus Hat forsøkt med BartPE med adaware og antivirus (stinger + mcafee) som plugins men får ikke kjørt disse prog på disse pc'ene av en eller annen grunn. CD'en virker på maskiner som er iorden ... Å reparere Windows ev. overskrive windows funker heller ikke Noen som har hatt samme problemet eller som har gode forslag til å få fikset dette? Vil helst unngå formattering Lenke til kommentar
Myou Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg hadde samme problemet på den dataen jeg er på nå, med det samme som deg, så bare et glimt, uheldigvis fant vi aldri årsaken til at det var sånn.. måtte nok formatere !! hvis du rekker å se og skrive opp feilmeld. eks. 0X00.. osv, hvis det står noe sånt der, så søk på det på google, kanskje du finner noe mer der, jeg viste ikke det før jeg hadde formatert disken. så, kanskje du finner noe nyttig hvis du søker på feilmeld. ! Lykke til !! Lenke til kommentar
noeinstein Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 er helt umulig å lese noe, går altfor fort... Fant ut via BartPE at filsystemet er rasert. Får opp at filsystemet er RAW ! Går heller ikke å boote i safemode med bare kommandolinjen. Tipper det er et eller annet som spiser harddisker for tiden . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå