Dødskalkunen Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hei... Har tenkt å kjøpe meg et nytt videokamera. Fant disse tre på komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307643&cks=PRL http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315315&cks=PRL http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314727&cks=PRL Noen som kan anbefale disse? Endret 31. januar 2006 av Alfen92 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Canon modellen bør du holde deg unna. Dårlig driftsikkerhet og elendig bildekvalitet så fort du ikke har strålende solskinn (bildet blir grøtete, og hakker i normal innebelysning). Panasonic utmerker seg spesielt med glimrende driftsikkerhet og best bildekvalitet i sin klasse. Personlig ville jeg valgt det kameraet. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Sjå bort frå det fyrste (Canon MV800), det skal ikkje vere so veldig bra. (jfr. denne tråden) Dei to andre trur eg er ganske like. Edit: Afseth kom visst litt før meg... Endret 31. januar 2006 av incanus Lenke til kommentar
Tore Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Sony og Panasonic er ganske så like ja.. Har Sony fra den serien selv, å standardbateriet imponerer meg med batterilevetiden... Det virker også veldig solid, noe jeg har fått testet.... men ingenting ble ødelagt... Panasonic har jeg ingen erfaringer med, å de ser jo helt like ut i spesifikasjoene... Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Så det er Sony eller Panasonic-kameraet man bør gå for? Jeg skulle akkurat til å poste samme spørsmål, det er de kameraene jeg hadde tenkt på. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 I de lavere prisklasser vil jeg anbefale Sony og Panasonic (har selv Panasonic, og er veldig fornøyd). Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Takker. Glad jeg så denne tråden, jeg begynte å helle mot Canon-kameraet Lenke til kommentar
Bertram Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 I de lavere prisklasser vil jeg anbefale Sony og Panasonic (har selv Panasonic, og er veldig fornøyd). 5631530[/snapback] Hva er den lave prisklassen, og hva får man mer ved å gå opp en prisklasse? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 I de lavere prisklasser vil jeg anbefale Sony og Panasonic (har selv Panasonic, og er veldig fornøyd). 5631530[/snapback] Hva er den lave prisklassen, og hva får man mer ved å gå opp en prisklasse? 5633215[/snapback] Under 5000 vil jeg si. Nå får du jo faktisk Panasonic'er med 3CCD til 5000 kroner har jeg sett. Canon begynner å hjelpe over 6000 kroner, men ville ikke valgt et Canon under 7000 kroner. Mvx300 og 400-serien er heller ikke helt topp (yter dårligere enn nevnte Panasonic til 5000 kroner tross høyere pris). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå