Knugo Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Har du prøvd å oppgradere BIOS? En kamerat av meg hadde just det samme problemet som deg, etter oppgraderingen gikk det som hånd i hanske. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 kent-hugo, pokker, du kom meg i forkjøpet. Nå har jeg lest gjennom hele posten for å se om noen foreslo biosoppdatering, selvfølgelig måtte dette ikke bli nevnt før i innlegg #21 :smile: Jeg tror også det er biosen som trenger en oppdatering. Den siste biosen til dette hovedkortet fikser problemer i forbindelse med Geforce4 Ti kortene og windows XP. Nå er det ikke det skjermkortet som brukes i dette tilfellet, men jeg er temmelig sikker på at det er andre problemer som er løst i tidligere oppdateringer av biosen. Altså: Oppdater biosen. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Hehehe... Jeg syntes det var litt rart at det var så mange poster på akurat dette temaet, så jeg måtte bare se om noen hadde nevt BIOS upgrade :smile: Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Har nå oppgradert bios med hver enkelt bios versjon fra den jeg hadde. dvs. jeg hadde v5S? Tror jeg, aå jeg har installert alle senere bioser. Skal prøve med Win 2000 pro i steden da jeg har bestillt en i dag da jeg har hørt (og sett) at det utnytter system resurrser bedre enn xp på systemer lignende mitt. I Dette legger jeg at en kammerat av meg som har samme hk, ram, cpu som meg har testet litt. P.S. Takk for tips byggern og hugo. Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Den 2002-09-15 01:35, skrev Jon A. Feet:Ja som sagt, jeg prøver og installere win xp pro.Jeg har prøvd følgende:Abit KT7A Bios Rev 1.3AMD XP1800+512 MB Apacer Original SDramGeForce2 MX400 64MB SdRam Ser du har fått endel tips allerede. Det eneste jeg kan bidra med er at jeg hadde samme kort. AMD 1GHz prosessor, 512Mb ram og samme grafikk kort. Jeg forsøkte alle tenkbare varianter av install inntill jeg satte inn et matrox kort. Da fikk jeg innstallert og det var ikke noe problem å bytte grafikk kort etter at installasjon var ferdig. En annen ting var at XP ikke var statbil i det hele tatt på mitt Abit kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå