Recon Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg har ingen aning om hva delen heter og dermed finner jeg intet ved googling. På Koss Portapro headsettet mitt har selve hodetelefonene skumgummi(?)kapper. Disse begynner bli mildt sagt fillete og utslitte. Har noen peiling på hvor man kan få kjøpt slike? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Mulig det finnes noen enklere løsning men man kan hvertfall kjøpe de fra www.koss.com for 5$. http://www.koss.com/koss/kossweb.nsf/csfrec Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 når mine begynner å bli slitt, så leverer jeg dem til rep...noe som er gratis fordi koss har livtidsgaranti... ender som regel opp med ett helt nytt sett Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hvor leverer du dem? Butikken du kjøpte dem i? Ledningen rett før pluggen på mine koss har blitt litt ødelagt så den ofte ikke virker på det ene øret. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 jeg leverer mine der jeg kjøpte dem ja, noen spør om kvittering, andre ikke. Jeg mistet kvitteringen til mine gamle, så jeg måtte kjøpe nye, 2 uker etter innkjøp av nye, så fikset jeg de gamle med den nye kvitteringen ... nå har jeg ett helt nytt ekstra koss porta pro sett Lenke til kommentar
Recon Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Heh, ikke husker jeg lenger hvor de ble erhvervet og ikke har jeg kvittering. Jaja, så dyrt kan det vel ikke være selv i dette landet for noe sånt. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 20 spenn på Spaceworld dersom andre også lurte på dette. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Har klart å ødelegge mine PortaPro (høytalerne detter av hele tiden). Noen som vet hva som kan gjøres? Går dette på garantien? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Har klart å ødelegge mine PortaPro (høytalerne detter av hele tiden). Noen som vet hva som kan gjøres? Går dette på garantien? 5672803[/snapback] alt går på garantien. en venn av meg satte seg på portaproen til en annen venn av meg, så det knakk...han fikk nytt. ifølge selgeren kan du i teorien gå ut av butikken, kjøre over det med bilen, og gå inn igjen og få et nytt. Endret 27. februar 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå