Kjekkaz Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hei alle fellow nerds! Fakta: Har ett problem med Pc'en. Dette problemet kom for noen uker siden, men det er ingen spesielle hendelses/endringer på systemet som skal kunne ha ført til dette. Pc'en er relativt utdatert dog. Les: AMD Athlon XP 1700+ 1,1 GHz, 512 MB RAM... Problembeskrivelse: Når jeg slår på pc'en kommer den til Windows loadingen, loader ferdig, å da blir skjermen svart. Den blir svart som i svart bakgrunn etc, altså skjermen lyser grønt, så den går ikke i vente modus etc. Skjermen liker seg i det svarte, så den venter der i 30 sek - 1 min. For så å komme inn i Windows. Helt sinnsyykt frustrerende! Jeg har ingen anelse om hva dette kan være, så håper på svar. Tingene jeg har prøvd: - Formatert - Oppgradert skjermkort drivere - Reset av BIOS Noen som har andre forslag? Endret 31. januar 2006 av Kjekkaz Lenke til kommentar
Damination Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) hovedkort / skjermkort har du ? Endret 31. januar 2006 av Damination Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Mener jeg hadde samme fenomen på en annen PC, litt frustrerende i begynnelsen, men ble vant med det. Så lenge PCen ikke klikker ser jeg ikke at det er et problem. Lenke til kommentar
Kjekkaz Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Hovedkort: http://soyogroup.com/products/proddesc.php?id=187 Skjermkort: nVidia GeForce FX 5200 Som sagt er dette en gammel PC. (2000) Det er vel ikke noe stort problem, bare ett irritasjons moment. Du må da klare å skjønne at jeg er interresert i å løse det? Lenke til kommentar
Kjekkaz Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 *bump* Ingen som har vært borti dette, som vet om en løsning? Takknemlig for alle svar. Lenke til kommentar
poxy Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Montert ny eller fjernet hardware? Har hatt en Amd 1700+ selv,og husker jeg ikke feil så var den litt mere enn 1,1Ghz... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå