Gå til innhold

Sjokoladepudding og solnedgang

heier

Anbefalte innlegg

Vil gjerne ha litt konstruktiv kritikk på disse bildene. Fikk meg digitalkamera først i forrige uke så du kan vel med god grunn si at jeg er nybegynner. Kameraet er et Coolpix 3200 med veldig få manuelle instillinger, men man tager hva man haver. Har planer om å oppgradere til noe bedre etterhvert, forhåpentligvis et speilreflekskamera. Det første bildet er vel ganske uoriginalt, men jeg tok det med siden jeg synes var en veldig god stemning i bildet. Det som irriterer meg her er den strømmasten som stikker opp. Det andre er et makrobilde av sjokoladepudding i snøen, liker å ta bilde av litt uvanlige ting også. Har fikset litt på begge bildene i Photoshop. Ja, da er jeg klar for slakt :)

post-65628-1138724135_thumb.jpg

post-65628-1138724152_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pen himmel og deilig pudding.

Blåfargen i skyene skal nok ikke være der. Sikkert kamera som har skylda.

Legger ved et bilde med mesteparten av blåskyggene borte.

Forgrunnen ble endel mørkere, men det har jeg ikke justert tilbake da jeg syntes det så best ut slik. +Masten er ikke like sjenerendes lenger.

skumring23fm.jpg

Lenke til kommentar
Liker det jeg ser her. Meget spesielle farger på det første bildet. Hva mener du med litt fiksing i PS? Ser ut som mye fiksing for meg, uten at det betyr noe for min oppfattning av bildet.

5528831[/snapback]

Mye fiksing er det ikke, fikk meg PS for en ukes tid siden så da kan du tenke deg hvor høyt kunnskapsnivået mitt i forhold til det programmet er. Men litt endring på farger og lysinnstillinger ol. får jeg da til.

Takk for fine kommentarer :yes:

Lenke til kommentar

Go sjokoladepudding :w00t:

Likte også det andre bildet, spesielt etter Rivers sin modifikasjon.

Såg sikkert ganske lur ut der du klaska ein sjokoladepudding i snøen og la deg på alle fire for å knipse den :!: