Gobaby Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 OK her er greia.. Jeg har en AMD XP 1800, MSI KT333 ARU, med siste bios oppdatering, MSI GEForce 4 TI 4600, Corsair XS2700 512 megg.. Idle temp : 35 Load temp : Varmere.. ikke over 50. Kjører alt på standard fordi når jeg gjerne veil overklokke litt så kommer jeg ikke inn i windows, kommer til der jeg skal begynne å loade, så kommer en blåskjerm med en masse tekniske greier.. Hva kan være galt, og hva kan gjøres.. ? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Hadde ikke vært så dumt å få noe info hva denne feilmeldingen går ut på. Lenke til kommentar
klure Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Du har vel satt opp Vcore volten ja? Hvis ikke blir CPU ustabil og vil ikke boote Windows... Dette gjøres forresten i BIOS.... Lenke til kommentar
z10an Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 har hatt mange blåskjermer med overklokking menn etter jeg satt opp vcore spenningen så forsvinner blåskjermen i oppstarten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå