eikum Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hei! Har brukt "ekstern skrivebord" med Windows XP mange ganger før, men idag når jeg reinstallerte Windows XP Home så gikk det ikke ann mer (se bilde) Har passord og alt på brukern min.. Eikum Lenke til kommentar
valentino Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Du har litt anderledes oppsett en meg. Har du prøvd å se under avansert? legger ved skjermbilde av hvordan det ser ut på min pc med Xp pro. Endret 31. januar 2006 av valentino Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Remote desktop er ikke tilgjengelig for Windows xp home, kun professional. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Remote desktop er ikke tilgjengelig for Windows xp home, kun professional. 5528808[/snapback] Vet.. Men det skal være mulig å installere det som tillegg. Men husker ikke hvordan jeg gjorde det Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Det er vel kanskje denne du er ute etter ? http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...rdclientdl.mspx Lenke til kommentar
eikum Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Det er vel kanskje denne du er ute etter ? http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...rdclientdl.mspx 5529385[/snapback] Har sett på denne før men det er "Remote Desktop Connection Software Download" Skal ha server "edition" hehe.. jeg skal liksom være remote Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Du kan ikke koble deg til en PC med XP Home - eller Windows 2000 (eller eldre) for den saks skyld - via eksternt skrivebord. Sånn er det bare. Det er kun XP Pro (og NT4.0/2000/2003 Terminal Server) som lar seg fjernstyre. Hvis du derimot installerer VNC, eller lignende programmer - så vil du kunne fjernstyre maskinen med XP Home - og de fleste andre systemer, inkludert Linux og diverse... Vegard Endret 31. januar 2006 av vegjoh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå