kjaks Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) *Om du av tekniske grunner ikke kan få levert den hastigheten du ble oppgradert til ved den pågående oppgraderingen til nye priser og hastigheter, og dermed betaler for f.eks 6000/500 uten i det hele tatt å kunne få det. Jeg kan av tekniske årsaker ikke få høyere hastighet enn 4000/400 (419kr), men har helt siden oppgraderingen betalt for 6000/500 (499kr,) siden oppgraderingsarbeidet foregår helt til mars. Det samme gjelder også for de andre hastighetene om du ikke kan få den oppgraderte hastigheten du faktisk betaler for. Det jeg gjorde var å ringe telenor og vips; nå betaler jeg 419kr, og det betyr 600kr lavere regning pr. år Se vedlegg.. Edit: det jeg er litt spent på er om noen andre har oppdaget denne "skjulte" formen for svindel? Endret 31. januar 2006 av kjaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå