Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Krev reduksjon i regning -Telenor ADSL*


Anbefalte innlegg

*Om du av tekniske grunner ikke kan få levert den hastigheten du ble oppgradert til ved den pågående oppgraderingen til nye priser og hastigheter, og dermed betaler for f.eks 6000/500 uten i det hele tatt å kunne få det.

 

Jeg kan av tekniske årsaker ikke få høyere hastighet enn 4000/400 (419kr), men har helt siden oppgraderingen betalt for 6000/500 (499kr,) siden oppgraderingsarbeidet foregår helt til mars. Det samme gjelder også for de andre hastighetene om du ikke kan få den oppgraderte hastigheten du faktisk betaler for.

 

Det jeg gjorde var å ringe telenor og vips; nå betaler jeg 419kr, og det betyr 600kr lavere regning pr. år :)

 

Se vedlegg..

 

Edit: det jeg er litt spent på er om noen andre har oppdaget denne "skjulte" formen for svindel?

post-23535-1138722540_thumb.jpg

Endret av kjaks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...