Jowy Skrevet 31. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Jeg har søkt lenge etter en bra bærbar som passer for lommeboka, i den anledning kom jeg over dette utrolige tilbudet. Prisen på totalen er rundt 4700. Problemet er midlertidig at det står ikke barebook på den bestillingen. Så rent teoretisk... tror dere at jeg hadde fått den laptopen, eller hadde Komplett sendt delene hver for seg? Det som gjør at jeg stusser, er at navnet på produktet er jo Komplett Notebook S270. Hehe, er egentlig bare fryktelig nesgjerrig på om jeg hadde fått meg fin laptop til en slik billig peng! Endret 31. januar 2006 av Jowy Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 Det der er vel bare en barebook? Tror at det bare er en barebook, og da trenger du forskjellige deler. Lenke til kommentar
Jowy Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 Nei, det er heller bare innmaten LOL Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 31. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 Er denne den samme ? ;P Uten_navn.bmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå