opiuM_cZh Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 hei, kjøpte billion bipac 6600 ruter, med en gang jeg koblet til denne skjedde et problem, og det er: - Den har ikke noe problem med og logge seg på nett, men den kobler seg ut ifra nette gjevnelig, og det repeteres i det uendelige! så når jeg sitter og spiller cs feks. henger den seg opp, altså den kobler seg ut, og inn igjen. enten kan jeg være på nett i 1 time - kobler seg ut og kommer inn igjen etter 1 min også går det 1 time igjen og slik fortsetter det! jeg har ingen aning hvorfor dette skjer, jeg har update firmwire, lest FAQ, trubleshoting, sendt mail til supporten uten noe serlig respons, rs rutern ALT! Kan NOEN hjelpe meg, er det noe med conigen ? Noen som har det samme problemet som har løst det ? trenger helt seriøst all den hjelpen jeg kan få, takker alle for svar! mvh - christopher ! lagt ut samme emne under "nettverk" viste ikke helt om jeg skulle poste emnet her, el der ! håper det er ok! Lenke til kommentar
opiuM_cZh Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Er det ingen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Er det ingen som kan hjelpe meg ? 5529279[/snapback] Kanskje ingen her har noen særlig erfaring med denne routeren? Jeg ville nå returnert den og fått en annen. Det eneste som er sikkert er at det finnes mange crappy routere, derfor kjører jeg PfSense Hva slags internettleverandør har du? Hva slags adsl modem evnt? Endret 31. januar 2006 av PerUlv2 Lenke til kommentar
opiuM_cZh Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Er det ingen som kan hjelpe meg ? 5529279[/snapback] Kanskje ingen her har noen særlig erfaring med denne routeren? Jeg ville nå returnert den og fått en annen. Det eneste som er sikkert er at det finnes mange crappy routere, derfor kjører jeg PfSense Hva slags internettleverandør har du? Hva slags adsl modem evnt? 5529367[/snapback] jeg bruker topcom! telenor ADSL, vet de har dårlig linje men har ikke hatt noe problem med dem før! dette skjedde etter jeg fikk rutern! men ja er billig ruter heheh Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 TopCom som i TopCom explorer? Mulig dette ikke har noen relevans med routeren din, men TopCom explorer modemene har en lei tendens til å knele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå