Benbels Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hei! Jeg lurer på hvilket PSP spill du liker best eller hvilket du ville kjøpt! GTA LCS Tony Hawk King Kong Pursit Force MVH KeBuBBa. Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg ville ha kjøpt GTA... Det er et morsomt spill (synes jeg da... ) og det er mange ting å gjøre... Lykke til med kjøp! Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Takk får svar! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Helt klart GTA, utrolig bra spill + mulighet for homebrew (emulator og egne spill/programmer) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hva syns dere om WWE: Smackdown vs RAW 2006? Jeg lurer på å kjøpe det, GTA eller KAO challengers. Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg vet ikke hvordan 06 er men jeg har det forige smac. vs raw. Det var gøy i starten men det blei kjedelig etterhvert... Det var den samme storylinen omigjen og omigjen. et wwe spill jeg prøvde tidligere var likedann. Lenke til kommentar
Akky Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Daxter og Pro Evo Soccer 5 er mine favoritter til PSP Loco Roco er også artig Lenke til kommentar
sniK Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Loco Roco er moro så lenge det varer, men du blir fort lei av det. Jeg ville kjøpt GTA Liberty City Stories og spilt det til oktober for så å kjøpe Vice City Stories som kommer i, ja, oktober. Edit: Fant litt informasjon om Vice City Stories på http://forum.grandtheftauto.no/community/s...ead.php?t=10497 Det ser jo enda bedre ut og nå gleder jeg meg enda mer! Endret 3. august 2006 av sniK Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 GTA Liberty City Stories er knall, men Syphon Filter: Dark Mirror og Tekken: Dark Ressurection er også to dritbra spill. Disse viser virkelig hva PSPen er kapabel til! Endelig begynner det å lønne seg at man kjøpte PSP. Tekken ble sluppet i USA den 25. Juli, kjøpte US version av det fra Hong Kong på eBay, og hadde det den 31. Juli. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 GTA eller Tekken: Dark Ressurection. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 GTA LCS er best, og det er det liten tvil om. Lenke til kommentar
andgob Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 gta, daxter, tekken eller syphon filter mine tips Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 GTA, som alle andre har sagt. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hadde PSP en liten stund, men gikk lei og trengte penger. Men jeg vurdere å skaffe meg det igjen, kommer så mye kule spill nå. Men uansett så vil jeg si at GTA:LCS og Ridge Racer er kule spill. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hva syns dere om WWE: Smackdown vs RAW 2006? Jeg lurer på å kjøpe det, GTA eller KAO challengers. 5532914[/snapback] WWE-spillet er genialt, litt lange loade-tider, men spillbarheten er ekstrem! Lenke til kommentar
Akky Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Har kjøpt Football Manager Handheld og det er konge Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Av de hadde jeg valgt Pursuit Force. GTA er bra, men det har jeg jo spillt på bla PC... Mine favoriter: Pursuit Force Metal Gear Acid 2 Syphon Filter Dark Mirror Daxter Tenchu Time of the Assasin. Burnout Legends Street Fighter Alpha 2 Sikkert bra spill som jeg muligens vill skaffe meg. Kingdom of Paradise Tekken Dark Resurrection Ræva spill jeg har/har hatt: Monster Hunter Freedom. Star Wars Battlefront 2. Hei! Jeg lurer på hvilket PSP spill du liker best eller hvilket du ville kjøpt! GTA LCS Tony Hawk King Kong Pursit Force MVH KeBuBBa. 5528330[/snapback] Lenke til kommentar
Kovalev Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Lumines. Dessverre. GripShift er også ok, er et billig-spill også. Fikk det for 200kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå