RBW Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Til tross for at Abit nå har slått seg sammen med USI ser ikke fremtiden ubetinget mørk ut for Abit-tilhengere. Nye produkter skal være klare for CeBIT 2006. Les mer Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Håper de nå kommer med noen skikkelig overklokkingsvennlige kort, som også ser litt bedre ut enn de gamle brun/oransje. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 mm savner litt en ny utgave av nf7-s v2.0, det var et bra kort det *savne* Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Mannen som stod bak de kortene er nå hos DFI, så det er der du finner kort av slik klasse. Men jeg er glad over at Abit vil overleve, det er har vært et merke jeg ville savnet. Men jeg har vanskelig for å tro at de ville blitt borte siden det er et sterkt merkenavn med mange villige kjøpere vil jeg tro. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 problemet med oppkjøp er vel at det gode gamle fort kan forsvinne, men det ser heldigvis ikke ut som det er tilfellet her i alle fall Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Helt enig spirre. NF7-S var et knall kort. Etter den gang har jeg ikke sett noen fornuftige kort fra Abit. Fatal1ty og sånt er liksom ikke helt min greie. Det virker som om Asus sine A8N-SLi kort nå har overtatt den rollen i markedet som Abit NF7-S en gang hadde. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) nGuru kortene etterpå var jo delvis populære de, men det tok aldri av. Var ikke gode klokke kort, men funksjonaliteten var spennende. Bortsett fra klokking på socketA var Abit gode på funksjonalitet i mange år. Var ikke Falaity1 kortene gode? Mener det også flommet over av kjøpere av 3deye serien også. Endret 1. februar 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå