T homas Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hei! Jeg holder på med et skole prosjekt og lurte på om noen her kunne hjelpe meg litt? Emne: IT,hvordan logges livet vårt? Problemstillinger: 1.Hva er IT? (ferdig) 2.Hvordan blir vi logget i dagliglivet 3.Oplysninger om oss på internett-hva er lov? (personsværnsloven) 4.Hvem passser på at regler blir fulgt? (datatilsynet) Layout: 1.Forside 2.Innoldsfortegnelse 3.problemstilling 1 4.problemstilling 2 5.problemstilling 3 (binde det litt opp mot 2) 6.problemstilling 4 Jeg trenger hjelp med problemstilling 2,har skrevet om kort med magnetstripe men står fast P.S den skal være på 4-8 sider Endret 1. februar 2006 av T homas Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Alt (les: det meste) blir jo egentlig logget. Microsoft kan "logge seg på IPen din" og se om du har gyldig windows versjon. De fleste telefonsamtaler logges. Internettleverandøren din logger deg. Skole- og jobbfravær "logges". Som sagt, det meste i hverdagen logges. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Microsoft kan "logge seg på IPen din" og se om du har gyldig windows versjon.De fleste telefonsamtaler logges. Internettleverandøren din logger deg. 5531372[/snapback] Nei, nei og nei. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) 5531372[/snapback] Nei, nei og nei.5531781[/snapback] dette hjalp meg lite Endret 1. februar 2006 av T homas Lenke til kommentar
kdog Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hjelp til prosjekt IT-hvordan logges livet vårt 5532290[/snapback] Bindestrek er ikke for å skille mellom to setninger. Det binder sammen sammensatte ord, og jeg regner med "IT-hvordan" ikke er et ord ...? Bruk mellomrom før og etter om du på død og liv må bruke bindestrek på denne måten! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Du kan jo skrive om hva du finner når du søker på ditt eget navn på Google. Da kan det hende at man finner litt om seg selv :!: Hvis du blir skrevet om i avisen kan du finne det på Google. Og det har man jo ikke gått med på... Hvertfall det første jeg tenkte på Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Microsoft kan "logge seg på IPen din" og se om du har gyldig windows versjon.De fleste telefonsamtaler logges. Internettleverandøren din logger deg. 5531372[/snapback] Nei, nei og nei. 5531781[/snapback] Hvordan kan de da ringe deg og si "vi logget oss på ipen din og så at du har en ugyldig versjon av Windows" ? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hvordan kan de da ringe deg og si "vi logget oss på ipen din og så at du har en ugyldig versjon av Windows" ? 5532551[/snapback] Du prøvde vel å registrere en ugyldig versjon da. De kan ikke finne ut hvem som er tilknyttet en IP uten å politianmelde forholdet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå