Benbels Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hei! Jeg lurer på 2 ting. Det ene er når kommer playstation 3 ut, og det andre er at når playstation 3 kommer, kommer playstation 2 kontrollene til og funke på den? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hei! Jeg lurer på 2 ting. Det ene er når kommer playstation 3 ut, og det andre er at når playstation 3 kommer, kommer playstation 2 kontrollene til og funke på den? 5528217[/snapback] i følge TV2 nettavisen kommer den ikke før mars 2007 Endret 31. januar 2006 av *Magnus* Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 De tidligste spillene til PS3 har angivelig release i tredje eller fjerde kvartal av 2006. Men i realiteten, så blir alle release datoer ren spekulasjon, ettersom Sony ikke har kommet med noen offisiell dato for når PS3 kommer. Angående PS2 kontrollene, så har de vel verken bekreftet eller avkreftet dette, men jeg tviler på det. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Takk får svarene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå