b-real Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 A popular bar had a new robotic bartender installed A fellow came in for a drink and the robot asked him, "What's your IQ?" The man replied, "150." So the robot proceeded to make conversation about Quantum physics, string theory, atomic chemistry, and so on. The man listened intently and thought, "This is really cool." The man decided to test the robot. He walked out the bar, turned around, and came back in for another drink. Again, the robot asked him, "What's your IQ?" The man responded, "100." So the robot started talking about football, baseball, and so on. The man thought to himself, "Wow, this is really cool." The man went out and came back in a third time. As before, the robot asked him, "What's your IQ?" The man replied, "50." The robot then said, "So, you gonna vote for Bush again?" Lenke til kommentar
reds Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Morsom liten sak, dette her... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Feilpost, denne hører ikke hjemme i humorkategorien. Synd vi ikke lenger har en kategori som heter "Søppel". Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Feilpost, denne hører ikke hjemme i humorkategorien. Synd vi ikke lenger har en kategori som heter "Søppel". 5528239[/snapback] At du ikke mener det er humor er ditt problem larsP Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Ganske pussig hvor mye gøy man kan ha det med å feil-generalisere om de gruppene man ikke liker Jeg ler av deres stakkars sjeler Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Dette er generalisering, og er ikke morsomt. Det er jo utrolig mange smarte mennesker som stemte på bush uansett hvordan du vrir og vender på det. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Jovisst kan generalisering være morsomt. Men denne derimot var ikke SÅ morsom nei. Endret 31. januar 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg synes den var smått artig, skjønner ikke folk som sier "den var ikke morsom" eller "generalisering er ikke morsomt". Hallo? Humor er subjektivt, og AVHENGER ofte av generalisering for å funke... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 jeg er overasket over at folk fortsatt ikke har kommet over "hate-bush" moten jeg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 jeg er overasket over at folk fortsatt ikke har kommet over "hate-bush" moten jeg. 5534707[/snapback] Helt enig. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 jeg er overasket over at folk fortsatt ikke har kommet over "hate-bush" moten jeg. 5534707[/snapback] Det er ingen mote. Det er jo bare sunn fornuft... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Å kom igjen. Selv er jeg veldig imot "hate Bush" greia, men synes denne var gøy for det :!: Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 jeg er overasket over at folk fortsatt ikke har kommet over "hate-bush" moten jeg. 5534707[/snapback] Det er ingen mote. Det er jo bare sunn fornuft... 5535341[/snapback] jepp Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg hater ikke bush, jeg fatter bare ikke hvordan en slik person kan klare å vinne ett valg.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Hvem har sagt at/har jeg sagt at jeg hater bush? Nei, det gjør jeg ikke så vær så vennlig og ikke uttal dere om ting som dere ikke vet noe som helst om. Jeg syns vitsen var artig, that's it. At dere leser en konspirasjonsteori bak hver eneste post dere leser her på forumet er deres problem. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Du har hatt et par bush-tråder da.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Du har hatt et par bush-tråder da.. 5538794[/snapback] Oh the drama! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Dette er generalisering, og er ikke morsomt. Det er jo utrolig mange smarte mennesker som stemte på bush uansett hvordan du vrir og vender på det. 5528435[/snapback] humor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå