Deathie Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Satt og tenkte litt. Folk her på forumet har da en del filmer etterhvert, og det fikk meg til å tenke på hva det meste dere har kjøpt på en gang er. For min del ligger "rekorden" på 6 filmer i løpet av en bytur. Dere må selvfølgelig telle med internettkjøp, dere som kjøper mest over nettet. Hva med en poll kanskje? *Rope på Mr. Supermann* Endret 31. januar 2006 av Deathie Lenke til kommentar
Faris Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Har aldri bestilt filmer på internett, men kommer nok til å gjøre et storinnkjøp fra play.com i nærmeste fremtid. Det meste jeg har kjøpt på en bytur er 8 filmer:) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Rekorden er nok på 16 VHS-filmar og 2 DVDar. Ein videoutleigebutikk (nytt ord for dagen) hadde utsalg På internett har eg vel kjøpt 8-9 DVD-filmar på det meste frå CDON. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hm, tror 5 er det meste. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Alt for mange. For noen år siden pleide jeg å samle opp kjøpene til store ordrer ca. hver tredje måned for så å få alt tilsendt med kurerfrakt. Og noen av de ordrene rev så det svei i lommeboka. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Tror det største kjøpet lå på ca 25 filmer fra play.com. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg klarte og samle opp 18 filmer, som tilsammen havnet under tilgrensa, fra DVD-Pacific. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Rekorden min var da jeg kjøpte totalt 16 filmer i èn bestilling fra Play.com i romjula 2005. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 17 fra Play.com, 52 fra Platekompaniet (inkludert en 50-pakning ), ca 20 i løpet av en ferie til USA. Lenke til kommentar
master air Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Meste jeg har bestilt/kjøpt på en gang er 5 filmer.. Er ikke akkurat den mest aktive filmkjøperen. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det meste jeg har røsket med meg er vel 5 DVDer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 kjøpte alle 6 sesongene til 3rd rock from the sun. på en gang fra play. men rekorden må vel være 10 filmer fra platakompaniet. vanligvis kjøper jeg 3 og 3 filmer.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Må nesten ha vært måneden Desember. Det skumle er at jeg ikke husker alle filmene jeg kjøpte en gang. Så får ramse opp å se hvor mange det faktisk ble. -snatch -from dusk till dawn -ghost dog -silence of the lambs (ultimate edition) -raging bull (ultimate edition) -trilogy of the dead -the office: Christmas Special -friday the 13th -decamarone -canterbury tales -saló -samurai 1 -samurai 2 -samurai 3 -zombi 3 -zombie 4: after death -zombie 5: killing birds -the ninth gate -frankenstein: the legacy collection -wolf man: the legacy collection -texas chainsaw massacre 2 -texas chainsaw massacre (remaken) -equillibrium -sympathy for mr. vengeance -henry: a portrait of a serial killer -cabin fever (ga denne bort ettersom den sugde) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det meste er vel 8filmer på en bytur.. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Meste jeg har kjøpt en gang er 7 filmer på platekompaniet. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Tre, tallet er tre. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Meste jeg kjøpte var 6 stk på Cdon.no :!: Lite i forhold til noen av dere her da Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Persen min er heller ikke no' i forhold til f.eks. 52 (SteffyBoy), men jeg kjøpte i alle fall en del gode filmer - innholdet i sånne store pakninger kan jo være litt tvilsomt innimellom León Pulp Fiction Dr.Strangelove Fight Club Minority Report The Usual Suspects Schindlers List ALTSÅ: 7 filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå