Pålarn Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hei. Jeg har laget meg en nettside og har tenkt til å selge diverse ting der. Den skal ikke være avansert. Den trenger ikke noe handlekruv eller visakort inntastning osv. Hadde vært fint om det hadde vært sånn at det er en liste med 10 +/- produkter nedover på en side også trykker de f.eks på første ting så kommer de innpå en informasjons side om produktet som jeg har skrivet inn+ evnt. bilde. Deretter trykker de på en "kjøp nå" knapp, så kommer de til ett bestillings skjema (bestillings skjema har jeg, så det trengs ikke) Noen som kan hjelpe meg med dette? MVH Pål Martin Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hva er det egentlig du er ute etter? Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Hei. Sorry, men er ikke noe god i dette Hadde vært fint om det hadde vært sånn at det er en liste med 10 +/- produkter nedover på en side også trykker de f.eks på første ting så kommer de innpå en informasjons side om produktet som jeg har skrivet inn+ evnt. bilde.Deretter trykker de på en "kjøp nå" knapp, så kommer de til ett bestillings skjema (bestillings skjema har jeg, så det trengs ikke) Altså, når de trykker på gjenstanden så komme de til en info side om det. (det blir jo akkurat som en vanlig side da, som om når du trykker på en topic, så kommer du på en måte til en info side) Også når folk trykker bestill, så hadde det vært supert om det hadde kommi automatisk inn HVA de har bestilt, slik at de slepper å skrive inn dette selv. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Personlig mener jeg at slike systemer bør du heller kjøpe om du har mangel på kunnskap innen php/sql o.l fordi hvis du skal bestille via nett, må du jo oppgi privat informasjon og hvis systemet er laga dårlig, blir det lett å kunne hente ut slik info. Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Er jo egentlig ikke noe sånn spesiel informasjon da. Bare Navn+adresse. Resten ordner jeg, når jeg har fått bestillinga. (betaling osv.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå