Northcity Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) hei! kom hjem idag og så at jeg hadde fått bluescreen, husker ikke hva som stod der. men jeg kan ikke skjønne hvordan det har skjedd, det eneste pcen har gjort er å stå å laste ned noe fra Azureus. hva kan være årsaken til at den får bluescreen? Endret 31. januar 2006 av Northcity Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Har den gjort sånn før? Er pcen gammel? Lenge siden du rengjorde for støv? Hvordan er det med temperaturen inni pcen? Hadde samme problemet gamlepcen min en periode, mye støv+trangt kabinett og ingen kjøling fikk den til å knekke sammen titt og ofte Lenke til kommentar
Northcity Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 har akkurat rengjort hele pcen.pappa har sagt at det er jordingsfeil men det kan vel ikke ha noe med det å gjøre? men azureus fortalte at det hadde skjedd noe da jeg åpnet programmet etter at jeg hadde fått blåskjerm Lenke til kommentar
Northcity Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 men jeg tok i går og sletta azureus, installerte torrentstorm, lot pcen stå på så lenge som den hadde gjort da den fikk bluescreen. ingenting skjedde. kan det være azureus? ser ikke at det kan være noe annet. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg kan tenke meg til at du har lasetet ned noe spyware. Prøv med applikasjoner som f.eks Ad-aware. (google..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå