atticus Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Hei. Hvor kan jeg få kjøpt "mini hovedkort" til mini atx kabinetter ?? og også hvor man får tak i mini atx kabinetter Gi meg GJERNE en link så fort som mulig. (Nettshop i norge=) _________________ " Even the smallest person can change the course of the CPU..." [ Denne Melding var redigert av: atticus på 2002-09-15 00:26 ] Lenke til kommentar
Heia Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Hei...Du har vel adressene til de mest vanlige webshopene i Norge, søk under kabinetter på barebone..Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for Shuttle`s SS51 G... Multicom har den, sikkert flere også: http://multicom.no/GroupsAndProducts.asp?l...type=&HKLevel=2 HW no hadde også en test: http://www.hardware.no/tester/annet/shuttle_ss51g/ Antar du skal lage en mediabox...Stapp i en P4 cpu og at skjermkort med BRA tv ut(kremt Matrox), så har du en superduper mediabox.. [ Denne Melding var redigert av: Heia på 2002-09-15 14:02 ] Lenke til kommentar
atticus Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 helt korrekt.. en mediabox Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: atticus skrev (2002-09-15 17:37):helt korrekt.. en mediabox Eller kjøp en Xbox og modifiser den! Lenke til kommentar
Heia Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: Eller kjøp en Xbox og modifiser den! Og mist garantien..:sad: Nei du Shuttle SS51 G er tingen.. Klart det ryker noen lapper til, men mye bedre..P4 2 gig, Matrox G550 (lag deg en scart/rgb kabel til denne) DVDrom av et eller annet slag, et bra lydkort og 256 mb ram..Da har du en maskin som spiller DVD/MP3/SVCD/VCD/DivX, you name it.. Og en stillegående en... Ps..Jeg har bygd meg en mediabox..Det er et AMD system, angrer litt på at jeg ikke tro til med SS51G. men systemet mitt er som følger: Chieftech Microatx kabinett Asus A7V 133 VM IBM 60GXP 60gig TB 1.4 med nedgira 80x80 vifte, hører kun at den hvisker.. Apacer 256 133 Matrox G450 m/scart/rgb kjører TV som eneste monitor Pioneer 106S Dnne er er den eneste støykilden. Når jeg får bedre råd, skal jeg få et bedre lydkort enn det onboard, et med surround. [ Denne Melding var redigert av: Heia på 2002-09-15 20:25 ] Lenke til kommentar
atticus Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 Å modifisere en X-Box er noe av det dummeste man kan gjøre da.. betale 2000 kr for så å ødelegge masse av innholdet ?.. Betal 5000 og få noe av det råeste som finnes i en mediabox.. mye smartere.. Tror jeg går får en mediabox , men dem er jo dyre da.. trenger en med plass til både dvd spiller og brenner. Men jeg har jo en pc fra før (p4 2ghz) tror du det tar mye skade om hver gang jeg skal på LAN skifter over prossesor og grafikk kort til jeg får råd til en til ? _________________ " Even the smallest person can change the course of the CPU..." [ Denne Melding var redigert av: atticus på 2002-09-16 13:43 ] Lenke til kommentar
Heia Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Qoute: trenger en med plass til både dvd spiller og brenner. -------------------------------- Stapp i en kombo brenner/cd/dvd spiller: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=3&GrpID=6&s=pl Sparer du en brønn.. -------------------------------- Qoute: tror du det tar mye skade om hver gang jeg skal på LAN skifter over prossesor og grafikk kort til jeg får råd til en til ? Nei..Bare vær forsiktig med statisk elektrisitet, og veldig forsiktig når du tar av og setter på kjøleribba. Jeg klarte å knekke av et hjørne på min gode gamle TB 800, resultatet av dette ble at den gikk i bootloop.. Ergo, ubrukelig.. :smile: [ Denne Melding var redigert av: Heia på 2002-09-16 15:46 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå