Gå til innhold

Er dette hovedkorte noe å satse på?

Megnus

Anbefalte innlegg

Jeg skal bytte hovedkort fra Dell 8400 (i925X) til ett nytt ett. Det er på grunn av at jeg ikke har muligheten til å klokke med dell hovedkortet. Det nye kortet skal funke sammen med en P4 530 cpu og Kingston pc2 4200 ram og en raptor ;) Så jeg lurte derfor på om dette hovedkort tilbudet er noe å slå til på? :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eyyy... Er det ikke litt dumt at hovedkortet ikke støtter 64-bit's teknologi?

5529687[/snapback]

Nei, CPUen din støtter det jo ikke. Da gjør det ingen forskjell, serlig ikke siden det nesten ikke finnes programmer til det. (Kun AMD har modeller med 64bit støtte i dag til desktop)

Hvis du tenker på videre oppgradering er jeg ikke sikker på om noen Intel kort støtter 64bit i det hele tatt. Ville ikke tenkt mye på det.

Lenke til kommentar
Eyyy... Er det ikke litt dumt at hovedkortet ikke støtter 64-bit's teknologi?

5529687[/snapback]

Nei, CPUen din støtter det jo ikke. Da gjør det ingen forskjell, serlig ikke siden det nesten ikke finnes programmer til det. (Kun AMD har modeller med 64bit støtte i dag til desktop)

Hvis du tenker på videre oppgradering er jeg ikke sikker på om noen Intel kort støtter 64bit i det hele tatt. Ville ikke tenkt mye på det.

5529806[/snapback]

Da er det jo ganske tåpelig egentlig... Vil det si at ingen med intel prosessor kan ha 64-bit operativsystem? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...