Millmax Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hei! Vil med dette dele mine erfaringer rundt NGT og et modem som ikke kommer opp i mer enn 2700 etter at jeg flyttet til Langhus. Hadde en sak hos support / teknisk hos NGT før jul en gang. De skulle ta kontakt innen SENEST en uke, men det kokte bort. Hørte ingenting. Ringte på nytt i forrige uke, fikk snakke med en tekniker som sporenstreks feilmeldte linja. Han sa han skulle følge det opp personlig. DEN har jeg hørt før. MEN, på fredag ringte en fyr fra Telenor og lurte på om modemet står på, når vi er hjemme, osv. Han dukket opp i går til avtalt tidspunkt, gjorde en del kartlegginger og målinger og forsvant. I dag ringte han tidlig for å fortelle at han ble 30 min forsinket i forhold til avtalt tidspunkt :-) Jaggu holdt han tiden også. Etter å ha vært høyt og lavt, inne og på sentralen, og tilbake igjen har han klart å få modemet opp i 6000. Det til tross for at jeg bor 2 km vekk fra sentralen, og at det er 1850 meter med GAMMEL jordkabel imellom. Feilen lå ikke inne hos meg, så det ble attpåtil gratis. Tror han har ringt meg iallefall 5-6 ganger under prosessen for å fortelle om status og fremgang. Helt fantastisk bra service! Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Ja, servicen hos dem har kommet seg kraftig. For noen uker siden begynte linja mi å koble seg ned etter ca. 50 min.. så var den nede i 5 min. for så å koble seg på igjen. Jeg ringte til dem og han sa han skulle sjekke opp litt og ringe tilbake. Etter noen timer ringte han og sa det var en vifte i sentralen som hadde gått i stykker og at feilen ble rettet dagen etter. Dagen etter var feilen rettet:) Jeg hadde bluecom før og var fornøyd med dem også, men de klarte bare å levere 400/128 linje.. bor langt fra sentralen, over 5000 meter. NGT leverer 2500/288 på samme avstanden og routeren kobler seg opp på en brøkdel av tiden. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 *Off topic poster fjernet* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå