DIY Mekkern Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Finnes det progz til dette tastatur som gjør at man kan endre funksjonene på volumkontroll, og de andre tastene man ikke kan endre i original programvare ? Har problemer med dette siden jeg har et annet enn onboard lydkort i bruk, og dermed får jeg ikke justert volumet fra tastaturet... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 tror neppe at det finne "progz" til tastaturet ditt du, men programmer kan det hende finnes Lenke til kommentar
DIY Mekkern Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 tror neppe at det finne "progz" til tastaturet ditt du, men programmer kan det hende finnes 5527978[/snapback] Hadde jo vært fint med litt hjelp i stedet Lenke til kommentar
DIY Mekkern Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Eventuelt litt veiledning til hvordan jeg kan få WinXP til å forstå at ESI Juli er hovedkontroll for volum, istedetfor en som ikke lengre har noen funksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå