El Netzor Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hei! Jeg fant et gammelt kort her forleden. Det var pentium II på 450mhz. (Stod ihvertfall det utpå cpuen, har ikke testet det enda.) Men hvor langt når cpuene? Klarer den 500mhz? Jeg er nå ikke så sikker på om den klarer og overklokkes ettersom en kommer fra en IBM maskin? Men kan jo sett cpuen på et annent hovedkort? Har aldri hørt om 450mhz PII Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Du kan jo bare teste...å si ifra til oss andre hvor langt DU klarte å få den Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Skal prøve og huske og svare Men må få litt deler til pcen for og få den til å funke! Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 450'en var den siste PII'en De lar seg ikke klokke noe særlig... grunnet crappy L2 som sitter på kretskortet utenom selve kjerna. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Husker jeg drev å klokket denne for leeenge siden Husker ikke resultatet, så det var nok ikke rare greiene deseverre. mvh r.- Edit: done som reading - 500 hvis du er god, og har flaks. Endret 3. februar 2006 av roger_h99 Lenke til kommentar
janingar Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Har en P II Xeon her på 450 MHz i en gammel IntelliStation av en IBM PC. Prøvde å klokke den opp til 500 med det fine resultatet at den kræsja totalt, den likte åpenbart ikke det så godt. Fikk heldigvis resatt CMOS igjen da. Tror ikke de liker overklokking så godt nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå